پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4832
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ خرداد, ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده پرستاری فاطمه زهرا(س) رامسر برگزار شد+عکس

    مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری و بهداشت دانشکده پرستاری فاطمه زهرا (س) با حضور مسئولین برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، دکتر شمسعلی نیا اظهار داشت: دانشجویان قشر پویا و فعال وایده آل گرا هستند و برای رسیدن به ایده آلهای خود باید اهداف متعالی داشته و در جهت رسیدن به این اهداف تلاش مستمر وجدی داشته باشند.

    وی افزود: توکل به خدا و آرامش یافتن با یاد او، استفاده از تجربیات والدین و آموزه های اساتید برای طی کردن این مسیر پر از فراز وشیب بسیار کمک کننده است.

    وی در ادامه با بیان اینکه مرحله فارغ التحصیلی یکی از مراحل مهم در جهت تحقق اهداف عالیه است و ضمن بر شمردن اهمیت بهداشت و پرستاری به ایه ۳۲ سوره مائده که خداوند فرموده هر کس فردی را نجات دهد مانند آن است که تمام مردم را نجات داده است خاطر نشان کرد: رضایت مخلوق رضایت خالق را در پی خواهد داشت چرا که خداوند فرموده انسان اشرف مخلوقات است.

    رئیس دانشکده پرستاری رامسر خطاب به دانش آموختگان تاکید کرد: هنگام ارائه خدمت به مددجویان سعی کنند خودشان را جای مددجو فرض کنند و همان نوع خدمتی را به مددجو ارائه دهند که دوست دارند اگر در موقعیت مشابه قرار گرفتند به آنان داده شود، یعنی همدلی با مددجویان داشته باشند.

    وی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه دانش آموختگان، از مسئولین،اساتید وکلیه کارکنان دانشکده که از چندین ماه قبل برای برگزاری این مراسم تلاش کرده اند تشکر نمود ونیز از ریاست وکارکنان محترم اردوگاه شهدای هفتم تیر که همکاری لازم را نمودند قدر دانی کرد.

    دکتر شمعلی نیا در پایان سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به دانشجویان پسر عیدی دادند و بیان نمود با مساعدت ویژه جناب آقای دکتر حاجی احمدی هزینه مسکن ماهیانه دانشجویان به دلیل نداشتن خوابگاه از ابتدای سال جاری به دوبرابر افزایش خواهد یافت که موجب موج شادی در این گروه از دانشجویان گردید.

    در ضمن سوگند نامه توسط سرکار خانم جهانشاهی و نوروزی نژاد اعضای محترم هیات علمی دانشکده وهمراهی دانش آموختگان قرائت شد.

    در پایان به نفرات رتبه اول دانشجویان ترم های اول تا ششم ونفرات اول تا سوم دانشجویان ترم هفتم وهشتم وپنج نفر از فعالان در عرصه فرهنگ وورزش هدایا ولوح تقدیر اهداء گردید.

    DSCF8204 (1) DSCF8364 (1)

    DSCF8231