پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4659
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر مطرح کرد:

    حکومت عربستان بزرگترین ننگ تاریخ را با کشتن مسلمانان برای خودش رقم زد

    امام جمعه رامسر گفت: امروز دولت عربستان بزرگترین ننگ تاریخ را برای خودش با کشتن مسلمانان و برادران دینی خود، رقم زد و جز منفور ترین حکومت ها در جوامع بین الملل به همراه اسرائیل و آمریکا شد.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران رامسری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: قدرت های استکباری و در راس آنها صهیونیست و آمریکای ظالم می خواهند روز به روز قدرت نمایی کنند و بر قدرت ظالمانه خود بر این جهان بیافزایند و برایشان مهم نیست که چند صد کودک و انسان مظلوم به چه نحو ظالمانه ای در جای جای این جهان به خصوص در این روزها در یمن کشته می شوند.

    وی افزود: استکبار ظالم می خواهد فرهنگ شهادت، ایثار، مقاومت و بسیج را از بین ببرد و بر همین اساس دست به چنین اقدامات شرم آوری می زند.

    وی اظهار داشت: امروز مردم عرب هیچ چیز به اندازه رژیم منحوس اسرائیل برایشان منفور تر نیست اما در نقطه مقابل دولت مردان و حکومت های عرب منطقه با ذلت تمام نوکر اسرائیل شده اند و هر چه اسرائیل بگوید انجام می دهند.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان داشت: نگاه رهبری نظام و کلام پیامبر گونه ایشان، این فرزند شجاع فاطمه زهرا (س) تمام نقشه های آمریکا و استکبار را نقش بر آب کرده است و ما امروز شاها قدرت نمایی ایران اسلامی در تمام عرصه های هستیم.

    وی تصریح کرد: امروز دولت عربستان بزرگترین ننگ تاریخ را برای خودش رقم زد و منفور ترین حکومت در جوامع بین الملل با همراه اسرائیل و آمریکا شد.

    وی با اشاره به هراس دشمن از وحدت سنی و شیعه در منطقه ما خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و مسلمین از وحدت سنی و شیعه در این منطقه زیر پرچم ولایت فقیه هراس دارند و تمام تلاششان را می کنند تا این وحدت را خدشه دار کنند اما باید مردم مسلمان هوشیار باشند و با آگاهی لازم در مسیر باطل دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین قرار نگیرند.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی با اشاره به هفته معلم تاکید کرد: مقام معلم دارای ارزش بسیار است زیرا این شغل می تواند در عرصه های مختلف همچون ایمان، اعتقادات و شکوفایی استعداد های دانش آموزان نقش داشته باشد.

    وی همچنین در پایان کسب رتبه اول و نمونه کشوری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر را به همه دست اندرکاران هیأت علی الخصوص مسئول هیأت رزمندگان رامسر، حجت الاسلام تسخیری تبریک گفت.