کشف و انهدام یک شبکه بزرگ هرمی در رامسر/ منافع شهر نباید برای عده ای خاص باشد

چاپ

به گزارش نیمه پر، حسین سروری در اولین نشست خبری خود در سال جاری با خبرنگاران رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و نقش مهم رسانه ها در این خصوص، بایستی فضایی توام با آرامش برجامعه حاکم شود تا مردم با خیالی راحت در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: انتظار می رود تا رسانه ها با نگاهی تیزبین و نقادانه وقایع را رصد کرده و در کنار نقد کاستی ها، با همدلی و همزبانی خدمات انجام شده را نیز منعکس و کار حرفه ای مبتنی بر اخلاق حرفه ای انجام دهند.

وی اظهار داشت: تمام تلاشمان در مجموعه فرمانداری این است تا با خدمت به مردم و ایجاد فرصت های شغلی کسب و کار جوانان شهرستان را وارد عرصه کار کنیم و از این رو موجب توسعه هر چه بیشتر رامسر باشیم.

وی بعد از سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف شهری و روستایی به موضوع تکمیل باند فرودگاه پرداخت و تصریح کرد: در رابطه با پروژه فرودگاه به واقع زمان زیادی گذاشته شد و تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم موانع را رفع کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و در حال حاضر هم خط انتقال لوله گاز هم که یکی از موارد حساس بود تست نهایی آن انجام شد.

فرماندار رامسر اضافه کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تصویب شد و در اختیار شرکت فرودگاه قرار گرفته که برای هزینه های خرید مسکن شهرک باغ ملی روبروی باند و خرید بخشی از زمین ها و ویلاهای مجتمع فدک هم صرف می شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موانع جدی تکمیل باند فرودگاه رامسر بخشی از زمین و ویلاهای مجتمع فرهنگی فدک است و حدود ۱۴ هزار متر مربع مساحت دارد که در حریم باند قرار دارد که قرار بر این شده که با معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست و جلسه ای داشته باشیم تا بتوانیم با همدلی و همکاری آن عزیزان این مشکل را نیر رفع نماییم.

وی با اعلام خبر آماده شدن ۲۳۰۰ متر از ۲۷۰۰ متر سول باند فرودگاه رامسر بیان داشت: انتظار ما این است که همه نهادهای مرتبط با پروژه طرح توسعه فرودگاه رامسر نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم این مهم را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم و تقدیم مردم عزیز منطقه کنیم.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان رامسر با اظهار گلایه از روند توسعه و ساماندهی باغ ۳۳ هکتاری رامسر توسط شهرداری تاکید کرد: انتظار می رود که شهرداری رامسر نسبت به این باغ حساسیت بیشتری داشته باشد زیرا باغ ۳۳ هکتاری در قلب شهر زیبای رامسر قرار دارد و مانند نگینی در بهترین نقطه شهر می درخشد که نیازمند ساماندهی و توسعه است.

وی اعلام داشت: علاوه بر اعتبارات شورای شهر ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل تملک دارایی ها برای ساماندهی و توسعه این باغ اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نباید منافع شهر برای عده ای خاص باشد گفت: در رامسر باید ساخت سازه های خصوصی به حداقل برسد و سازه های عمومی برای رفاه حال مردم می بایست ایجاد شود.

حسین سروری در جواب سوال خبرنگار سایت نیمه پر مبنی بر سرانجام جلسات و کارگروه های تدوین سند توسعه به کجا رسید و در چه مرحله ای این سند قرار دارد ؟گفت: تلاش های زیادی برای تدوین سند توسعه انجام شد  و نخبگان، جوانان و صاحبنظران رامسری در تدوین این سند به  ما کمک زیادی کردند.

وی اضافه کرد: هدف ما این بود که با استفاده از نخبگان، کارشناسان و جوانان رامسری این سند توسعه را تدوین کنیم تا نگاه توسعه شهری به جامعه نیز انتقال داده شود.

وی بیان کرد: البته کار تدوین سند تعطیل نشده است و جمع بندی جلسات کارگروه ها تدوین شده و در جلسه ای با حضور نخبگان رامسر مطرح و ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

فرماندار رامسر افق و اولویت پیشرفت رامسر را در دو بخش محور گردشگری دریایی و گردشگری سلامت دانست و اظهار داشت: در زمینه کردشکری سلامت یکی از سرمایه گذاران پیشنهاد شهر گردشگری سلامت را داده که پس از کارشناسی این امر در مورد آن تصمیم  گرفته خواهد شد و در زمینه گردشگری دریایی نیز  احداث اسکله دو منظوره تفریحی و تجاری هم در نظر گرفته شده که توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی  پیگیری شده و پس از ارائه طرح توسط سرمایه گذار و تایید آن شروع به کار خواهد کرد.

وی از احیای شهر الکترونیک رامسر نیز خبر داد و گفت: بخش خصوصی تنها راه ممکن برای رسیدن به شهری آباد است و البته تامین امنیت سرمایه گذار و تضمین های کافی برای بازگشت سرمایه بسیار مهم است.

وی در زمینه امنیت شهرستان نیز بیان کرد: با تدابیر مسئولین امنیتی شهر و اعضای شورای تامین شهرستان و تلاش دستگاه های امنیتی در حاضر وضعیت خوبی را داریم و رامسر جز امن ترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود.

وی افزود: در مدتی سرقت سیم ها و کابل های برق را توسط سارقان داشتیم که با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه که وارد عمل شدند و با بهره گیری از نیروهای مردمی بسیج موفق شدیم سارقان کابل های برق را نیز دستگیر کنیم.

سروری تصریح کرد: طرح ساماندهی ویلاها باید اقدام شود  زیرا اجاره برخی از این ویلاها باعث بروز ناهنجاری ها و جایگاه خوبی برای مستقر شدن باند های تبهکار که از استان های دیگر می آیند شده است که در حال پییگری و رفع این معضل و مشکل هستیم.

وی همچنین از کشف و دستگیری یک باند هرمی بزرگ در رامسر خبر داد و گفت: خوشبختانه با دقت  و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج)و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این شبکه بزرگ کشف و عوامل اصلی آن دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متاسفانه محل استقرار آنها در ویلاهای استیجاری شهر رامسر بوده که بطور موقت اجاره نموده بودند.

فرماندار رامسر گفت: بعداز رصد و کارهای اطلاعاتی  این شبکه که اعضای آن از استان های مختلف کشور بودند، دستگیر شدند.

وی اظهار داشت:متاسفانه سودجویان با سوء استفاده از جوانان ، وعده های پوشالی کسب درآمدهای زیاد و بدون دردسر این شبکه ها را جهت پرکردن جیب خود تشکیل داده اند.

وی افزود: باید به خانواده های محترم هشدار داد تا مراقب ارتباطات و رفتارهای فرزندران خود باشند تا مبادا گول سودجویان را بخورند.

وی در پایان تاکید کرد: خانواده ها به دقت مراقبت نمایند تا جوانانشان در دام این شبکه ها گرفتار نشوند ودر این زمینه حساسیت ویژه داشته باشند.