پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4579
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > یادداشت
  •   

    یادداشت/

    سهم ورزش کشتی رامسر از موفقیت های استانی چقدر است؟

    همانطوری که در خبر هم آمده اولین جلسه هیات های ورزشی شهرستان رامسر در سال جدید برگزارشد، دراین جلسه بازهم به مانند سال های گذشته خبری از حضور نماینده هیات کشتی شهرستان رامسر نبود.

    به گزارش نیمه پر، در روزهای گذشته تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا قهرمان شد و بخش اعظمی از نفرات این تیم از شهرهای مختلف استان مازندران بودند که نشان می دهد استان مازندران قطب اول کشتی کشور است.

    این در حالی است که در رامسر یکی از شهرهای استان مازندران نزدیک به دوسال ونیم است که خبری از هیات کشتی د این شهر نیست و هیچ رقابتی در این رشته چه در بخش داخلی و چه در بُعد حضور در مسابقات کشوری و حتی استانی برگزار نمی شود.

    اگر قضاوت های دو نماینده داوری شهرستان رامسر در رقابتهای استانی و کشوری ورزش کشتی نبود هیچ خبری از این ورزش در شهرستان رامسر مطرح نمی شد.

    نکته جالب اینجاست که اداره ورزش وجوانان حتی یک تقدیر از این داوران که در رقابت های معتبر کشوری و استانی قضاوت کردند و به درجه بین المللی نیز رسیده اند انجام نداد و به نظر می رسد ریاست اداره ورزش شهرستان که فعلا سرپرست هیات کشتی شهرستان نیز را بر عهده گرفته است هیچ نوع علاقه ای به حل تضادها در این ورزش ندارد.

    رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر متعقد است که کسانی در این ورزش فعالیت می کنند خودشان باعث این اختلافات شده اند و همین افراد باید به دنبال حل اختلافات باشند اما باید پرسید که نقش اداره ورزش بعنوان یک پدر در حل این مشکلات چیست و وقتی اداره ورزش وجوانان نمی تواند بعد از دوسال و نیم مشکلات این هیات را حل کند چه انتظاری از هیات ورزشی شهرستان دارد که در سال حقوق ورزشی، قانومند حرکت کند.

    امسال برای ورزش رامسر سال حقوق ورزشی است و سال قانومند کردن جامعه ورزشی شهرستان است این سخنی است که ریاست اداره ورزش شهرستان درجلسه هیات های ورزشی شهرستان گفته است.

    آیا نباید رامسر اثری از خود در موفقیت های پیاپی کشتی در استان مازندران به جا بگذارد؟!

    حقیقتا پس از برکناری ریاست سابق هیات کشتی شهرستان رامسر چه مشکلی از این ورزش حل شد؟! و حتی می توان گفت مشکلات این ورزش پس از برکناری رئیس سابق بیشتر هم شد!

    امیدواریم درسال ۹۴ اگر قرار بر نظارت و بازرسی است و اگر قرار برتشکیل کمیته حل وفصل مشکلا ت ورزشی است با کمک فرماندار ورزشی شهرستان که مشکلات هیات اتومبیلران را هم درسال گذشته تا حدودی حل کرد، مشکلات این هیات پر اهمیت شهرستان نیز حل شود و ما نامی از شهرستان رامسر در کشتی از استان مازندران ببنیم و کشتی طوفان زده ورزش کشتی رامسر به ساحل برسد.

    سیاوش زمان زاده/