برگزاری جشنواره های ملی رامسر با شعار”اردیبهشت در بهشت”

چاپ

به گزارش نیمه پر، حسین سروری در جلسه ستاد جشنواره های شهرستان رامسر با اعلام این خبر گفت: رامسر شهرستان نمونه گردشگری است و برپایی جشنواره ها و نمایشگاههای ملی نقش بسیارزیادی در جذب و ماندگاری گردشگران دارد.

وی افزود: خوشبختانه در نوروز امسال با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفت و نمایشگاههای ملی که برگزار شد ، این شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی رتبه نخست استان را بدست آورد.

وی اظهار داشت: هم اینک در برخی از نقاط دنیا بعضی از شهر ها و کشورها را به خاطر جشنواره های خاص می شناسند و باید از این منظر هم در کار تبلیغی فعال شویم و هم قابلیت های خود را معرفی نماییم.

وی در ادامه بیان داشت: دراجرای برنامه ها و جشنواره ها همواره نقش مردم پررنگ است و حضوری خود جوش در اجرا دارند به طور نمونه اجرای طرح ابتکاری هفته فرهنگی رامسر در سال گذشته ما شاهد حضور افراد بسیار زیاد در این برنامه بوده ایم.

فرماندار رامسر گفت: شعارجشنواره های امسال رامسر “اردیبهشت در بهشت “است و زیبایی های کم نظیر رامسر یکی از دلایل اصلی حضور پرشمار گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اجرای جشنواره ملی بهارنارنج ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در موزه کاخ رامسر،جشن ملی گل گاوزبان به همراه ثبت اثرطبیعی اول خرداد ماه در روستای جنت رودبار و جشن شیردوشان در ۸ خرداد در روستای تمل را ازجمله برنامه های بسیار مهم این روزها عنوان نمود.

سروری گفت از تمام هموطنان عزیز، تورگردانان ،آCانس های مسافرتی،گردشگران ،اصحاب رسانه و شبکه های تلویزیونی دعوت می نماییم تا در این رویدادهای مهم شرکت نمایند و از مواهب کم نظیرطبیعی آن بهره مندشوند.

لازم به یادآوری است رامسر در زمره زیباترین نقاط گردشگری شمال ایران است و به همین خاطر در تابلوهای مبادی ورودی آن نوشته شده به رامسر بهشت زمینی خدا خوش آمدید.