باید بگو مگوهای سیاسی رخت بربندد/ اعمال سلایق شخصی در کار خلاف تقوا و ایمان است

چاپ

به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در سال ۹۴ گفت: نامگذاری سال جدید به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بوده و به منظور این نیست که در کشور ما بین دولت و ملت همدلی و همزبانی مطلقا نبوده است بلکه این امر بر توجه بیشتر به این مسئله تاکید دارد.

وی افزود: همدلی و همزبانی می بایست با برنامه ریزی درست و مطلوب و خدمت رسانی بی منت محقق شود و مسئولان امر و مردم عزیز بایستی به این نامگذاری جامه عمل بپوشانند.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی و عزیز ما نشان دادند که در همه صحنه های حساس انقلاب اسلامی دولت را تنها نگذاشتند و با حضور خود در عرصه های مختلف این همدلی و همزبانی را به واقع از خود بروز دادند.

امام جمعه رامسر در ادامه بیان داشت: پیروزی ها و ایستادگی های ما در عرصه های نظامی و دیپلماسی مرهون خون شهیدان و همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

وی تصریح کرد: باید بگو مگوهای سیاسی رخت بربندد و با توجه به شعار سال می بایست خدمت رسانی به مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی در همین زمینه افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند حرام است کسی فعالیت خدمتگزاران در دولت را تضعیف بکند و این نگاه باید همدلی و همزبانی را در جامعه افزایش دهد.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به رعایت اخلاق و رفتار اسلامی و لزوم رعایت عدالت هم از طرف دولت مردان و هم از طرف مردم خاطر نشان کرد: اگر مسئولی در راستای خدمت رسانی فعالیتی داشته باشد و کسی او را تضعیف کند این کار بی تقوایی است و همین طور اگر مسئولی در کار خود سلایق شخصی را اعمال کند قطعا خلاق ایمان و تقوا است.

وی دی پایان گفت: به رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده خدا قوت می گوییم و با توکل به خدا و نصب العین قرار دادن رهنمود های حضرت آقا در این مسیر به نقطه ای مطلوب برسیم.