پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4336
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ فروردین, ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    رامسر؛ پذیرای بیشترین مسافر:

    دلبری عروس شهرهای ایران برای گردشگران

    دیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: شهرستان رامسر بیشترین گردشگر را از تاریخ ۲۸ اسفندماه، تاکنون داشته است.

    به گزارش نیمه پر، مازندران با طبیعت کم‎نظیرش، هرساله در ایام نوروز میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور و دنیا است.

    اما متأسفانه تنها مشکلی که گریبانگیر این استان شده نگاه اعتباری غیر ملی به این استان است که لازم است دولت محترم در تخصیص اعتبارات مازندران را با جمعیت ۳ میلیون و چند صد هزار نفری‌اش نبیند بلکه مازندران جمعیت شناوری بالغ بر این رقم دارد که انصافاً برای میزبانی بهتر و ارائه خدمات در خور شأن نیاز به اعتبارات ملی دارد.

    دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین، ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۷۵ نفر در استان اقامت داشتند، گفت: ۲۹۵ هزار و ۵۹۰ نفر گردشگر از روستاهای مختلف استان بازدید کردند.

    وی میزان اقامت مسافران در مناطق روستایی را ۱۲۵ هزار و ۶۷۰ نفر عنوان کرد.

    دبیر ستاد خدمات نوروزی سفر نوروزی مازندران با بیان اینکه از تاریخ ۲۸ اسفند الی ۱ فروردین، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۸۷۰ نفر به استان وارد شدند، ادامه داد: بیشترین گردشگر در همین تاریخ به استان وارد شدند.

    * رامسر؛ پذیرای بیشترین مسافر

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه شهرستان رامسر بیشترین گردشگر را از تاریخ ۲۸ اسفندماه، تاکنون داشته است، بیان کرد: در روز دوشنبه سوم فروردین، ۶۰ هزار نفر از کل روستاها و شهرستان رامسر بازدید کردند.

    این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان لاریجان از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال جاری ۳۱ هزار مسافر داشته است، خاطرنشان کرد: ۹ هزار نفر در این شهرستان اقامت کردند.

    بلاغ/