اجتماع بزرگ فاطیون تجلی بیعت با حضرت زهرا (س) است/ لغو تمام تحریم ها خواسته رهبر، دولت و ملت ایران اسلامی است

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم اجتماع بزرگ فاطمیون رامسر در جمع مردم عزادار اجتماع بزرگ فاطمیون را دارای عنوان ها و اهدافی اعلام کرد و گفت: این اجتماع نشان دهنده عشق به اهل بیت و فاطمه زهرا (س) است و باید بدانیم که هر شیعه ای که عشق به اهل بیت دارد مادرش فاطمه زهرا است.

وی افزود: فاطمیه سند تشییع ما است و سند صراط مستقیمی است که امت ما برگزیده اند.

وی اظهار داشت: عنوان دومی که این اجتماع باشکوه دارد عنوان ابراز محبت است و این ابراز محبت به اهل بیت باعث می شود که انسان پاکی ها و ارزش ها را دوست داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه بیان داشت: امروز این جمعیت عزادار که در رامسر جمع شده اند و همه اجتماعات بزرگ کشور که عزادار شهادت حضرت زهرا (س) هستند در واقع به زیارت فاطمه (س) رفته اند.

وی با بیان اینکه عنوان سوم این اجتماع بزرگ تجلی بیعت با حضرت فاطمه (س) است گفت: در بیعت با حضرت زهرا (س) هم شاخص ها و بیعت هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا تجلی بیعت با برگزیده خدا باشد.

وی در همین زمینه افزود: بعیت با حضرت صدیقه طاهره (س) بیعت با قرآن و معنویت و عشق به او است و ما به فاطمه ای عشق می روزیم که فانی در خدا بوده و نمازش نمونه بوده است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: این اجتماع نشان دهنده بیعت با عفاف و حجاب است و باید این را مورد توجه قرار دهیم که امروز مسئله حجاب یک مسله فرعی نیست

بلکه مسله حجاب نماد اسلامیت شده است.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد:در دنیا هر دولتی که با اسلام لج دارند و دشمنی می کنند حجاب را درکشور خود ممنوع می کنند و هر دولتی که می خواهد بکوید که با اسلام دشمنی ندارد حجاب را قبول می کند.

وی تصریح کرد: گردشگرانی که به رامسر می آیند بیایند در این مجلس جلوه حجاب را ببینند که بانوان رامسری با حجاب فاخر چادر چگونه بیعت با حضرت زهرا

(س) را عمل کرده اند.

عضو هیآت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تجلی دیگر بیعت با حضرت زهرا (س) را  بیعت با ولایت دانست و گفت: حضرت صدیقه طاهره (س) اولین شهیده راه ولایت بود و آن بانو با عمل خود نشان داد که با تمام وجود خود را فدای ولایت می کند.

وی تاکید کرد: کشور ما کشور ولایت است و این مردم هم همراه ولایت هستند.

وی اظهار داشت: ولایت فرمود در این مذاکرات باید تمام تحریم ها یکجا لغو شود و اگر این طور نشود این توافق مورد قبول نخواهد بود.

آیت الله سید احمد خاتمی در همین زمینه ادامه داد و بیان داشت: مسئولان مذاکره کننده هسته ای و رئیس جمهور محترم بارها به این نکته تاکید کردند و طرف های غربی باید بدانند که تنها با چند نفر مذاکره کننده طرف نیستند بلکه با یک ملت به پا خواسته همراه ولایت طرف هستند.

وی با بیان اینکه بیعت با فاطمه (س) این است که خستگی ناپذیر باشیم گفت: ما با بیعت خود می گوییم که همان گونه اهل بیت خستگی ناپذیر بودند ما هم تا آخرین قطره خونمان در راهی که شما پیش روی ما گذاشتید خستگی ناپذیر هستیم و مقاومت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی بیان کرد: دشمنان می خواهند شما مردم ولایی را خسته نشان دهند اما این جمعیت فاطمی که امروز برای عزداری و بیعت با حضرت زهرا (س) آماده است نشان داد و گفت که ما خسته نشدیم و نمی شویم بلکه به یاری خداوند دشمن را خسته خواهیم کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: طرف های غربی و به خصوص آمریکا در پی تحقیر ملت ایران هستند و اینکه می گویند تحریم ها ۲۰ ساله لغو می شود می خواهند این ملت را در طول چند دهه در گرو نگه دارند اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری فرمودند که بایستی تحریم ها یکجا لغو شود.

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا گفت: هنوز اوباما و طرف های غربی نفهمیده اند که این ملت ملت عاشورایی، فاطمی و کربلایی است و شعار هیهات من الذله را فریاد می کند.

آیت الله خاتمی در پایان سخنرانی خود بیان داشت: این ملت به یاری خداوند هیچ گاه روی ذلت را نخواهد دید و مقاومت، همره ولایت بودن، توجه به عفاف و حجاب، انس با قرآن و معنویت و همه خوبی ها تجلی بعیت با فاطمه (س) است.