آماده سازی مناطق گردشگر پذیر برای ایام نوروز/ هماهنگی های لازم برای خدمات دهی در روستاها

چاپ

به گزارش نیمه پر، مصطفی مکارمی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: برای ایام عید نوروز و استقبال از مسافرین و گردشگران نوروزی برای خیر مقدم و پیام های فرهنگی و اجتماعی بنرهایی متعددی به چاپ رسیده است تا در مناطق مختلف نصب شود و بواسطه این کار بتوانیم پیام هایی را در راستای خیر مقدم گویی و یادآوری هایی هم در زمینه های اجتماعی همچون رعایت قوانین رانندگی، حفظ طبیعت و… داشته باشیم.

وی افزود: با همکاری دهیاری ها و اداره راه و شهرسازی مسیرهای جنگل دالخانی و جواهرده پاک سازی شده است و برای استقبال از مسافرین آماده هستند.

وی اظهار داشت: ایستگاه دریافت بهای خدمات در محور دالخانی و جواهرده دایر می شود و دریافتی های این محل ها صرف خدمات رفاهی اعم از احداث و نگه داری سرویس بهداشتی، نصب سبد های زباله و جمع آوری و حمل زباله ها می شود.

رئیس شورای بخش مرکزی رامسر در ادامه بیان داشت: نشست مشترکی نیز با دهیاران و روئسای شوراها برای استقبال از بهار گذاشته شد و راهکارهای لازم ابلاغ شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به دلیل ایام فاطمیه و به پاس حرمت این ایام برنامه های شاد و نوروزی اجرا نمی شود اما بعد از ایام شهادت حضرت زهرا (س) چند برنامه نوروزی در برخی از روستاها اجرا می شود.

وی در پایان ضمن آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان برای خدمات دهی در روستاها اعم از پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، امداد و نجات، راه و شهر سازی و همه دست اندر کاران در این امر گفت: طبق برنامه ریزی هایی که داریم و هماهنگی هایی که شده است تمام سعی خود را می کنیم که مشکلی برای مسافران و بومیان در ایام نوروز در روستاها و مناطق گردشگر پذیر به وجود نیاید و سال خوب و خوشی را آغاز کرده باشند.