پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4074
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ اسفند, ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ورزشی
  •   

    با حضور پرشور ورزش دوستان رامسری:

    فینال مسابقات والیبال جام فجر رامسر باحضور والیبالیست مطرح کشور برگزار شد+ تصاویر

    مسابقات والیبال ۶ جانبه رامسر با قهرمانی بهکاران این شهر پایان یافت.

    به گزارش نیمه پر به نقل از مازند لیگ، مسابقات والیبال گرامیداشت یاد وخاطره شهید مرتضی طالشیان، علی پارسافر (کمک داور لیگ برتر فوتبال) و روزبه فقیه کیا، قهرمان ملی ناجی غریق در سالن پهلوان میرزاعلی علیخانیان گالشمحله با حضور ۶ تیم و به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان تیم بهکاران موفق شد ودهیاری گالش محله را با  نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

    در این دوره از مسابقات که با استقبال گرم وپرشور علاقه مندان به این رشته ورزشی  همراه بود،پس از انجام بازی ها طبق برنامه، ۴ تیم بهکاران رامسر، شورای اسلامی و دهیاری شاهمرادمحله، شورای اسلامی ودهیاری گالشمحله و جوانان رامسر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و دوتیم بهکاران و شورای اسلامی ودهیاری گالش محله توانستند با برتری مقابل حریفان خود به مرحله فینال راه یافتند.

    اما در شب برگزاری فینال مسابقات که در سالن مملوء از جمعیت مشتاق به رشته والیبال برگزار شد دو تیم دوتیم بهکاران و شورای اسلامی ودهیاری گالش محله که از چند بازیکن شاغل در لیگ برتر ولیگ یک والیبال کشور و تیمهای ملی برخوردار بودند یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند.

    تیم بهکاران رامسر که در ترکیب خود بازیکنان پرتجربه ای چون عارف باقر زاده بازیکن تیم ملی والیبال وفصل گذشته شهرداری زاهدان و آرش رامسری بازیکن سابق تیم ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را در اختیار داشت به مصاف تیم جوان شورای اسلامی ودهیاری گالشمحله رفت که از حضور شاهین شهروز بازیکن تیم ملی نوجوانان کشور بهره مند بود و در این بازی جذاب که ۴ ست به درازا انجامید تیم شورای اسلامی ودهیاری گالشمحله اسیر تجربه وخلاقیت بازیکنان تیم بهکاران شد و تیم بهکاران هم با زدن سرویس های هدفمند واستفاده از پرش های بلند وزدن آبشار سهمگین عارف باقر زاده توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تاقهرمان این دوره از مسابقات شود.

    گفتنی است، جنتی رئیس اداره ورزش وجوانان، حلاجیان رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی، لطیف زاده عضو شورای شهر رامسر و رئیس هیئت والیبال، مداح بخشدار و مکارمی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رامسر هم در سالن حضور داشتند و از نزدیک شاهد ونظاره گر مسابقه بودند.

    و اما مهران خلعتبری رئیس هیئت ورزشهای بومی ومحلی منطقه میرزا کوچک خان رامسرو رئیس هیئت برگزاری مسابقات در سخنانی از ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان، شورای اسلامی دهیاری گالش محله، بخشداری و شورای بخش مرکزی شهرستان، حسین خلعتبری، مدیریت سالن علیخانیان گالش محله و عضو هیئت برگزاری مسابقات، حمیدجنت اسکندری، سبحان قلی پور وابراهیم گلدشتی دیگر اعضای هیئت برگزاری تشکر ویژه ای را داشته باشم که بنده را در برگزاری این دوره مسابقات یاری کردند.

    ضمنا به تیم های اول ودوم بترتیب مبالغ هشت وپنج میلیون ریال با حکم قهرمانی اهدا شد.

    * در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال جام فجر رامسر بران شدیم تا مصاحبه کوتاهی با آسمان خراش والیبال رامسر، عارف باقرزاده داشته باشیم. اوکه در فصل قبل لیگ برتر والیبال کشور در تیم شهرداری زاهدان حضور داشت، سابقه حضور در تیم های مطرح پیکان تهران و متین ورامین و سابقه ی پوشیدن پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

    عارف باقرزاده در مورد فصل گذشته لیگ برتر والیبال وتیم شهرداری زاهدان به خبرنگار مازندلیگ گفت: امسال تیم شهرداری زاهدان نسبت به فصل گذشته تیم نسبتا بهتری داشت و بازیکنانی راکه دراختیار گرفت همه از بازیکنان تیمهای قهرمان ونائب قهرمان وسوم وچهارم لیگ قبل بودند ومنتخبی از بهترین های فصل پیش را گرفته بود.

    باقرزاده در ادامه افزود: ماخوشبختانه شروع خوبی داشتیم ولی بعداز پایان نیم فصل متاسفانه امتیازات لازم را که بایستی می گرفتیم نگرفتیم و تیم وارد حاشیه شد و باشگاه هم به تعهداتی که داشت زیاد عمل نکرد و از آنجا به بعد نتوانستیم در بازیها موفق باشیم وبه پلی آف صعود کنیم.

    وی خاطزنشان کرد: من هم بعد از دوسال که در متین ورامین بودم باید به تیمی می رفتم که بتوانم در آن بازی کنم واز شرایط خوبی هم برخوردار باشد. به همین دلیل شهرداری زاهدان هم این شرایط را برای من فراهم کرد.

    بازیکن رامسری والیبال ایران ضمن ابراز رضایت نسبت به عملکرد خود گفت: از نظر کارشناسان فصل بدی برای ما نبود اما متاسفانه جز ۴ تیم برتر قرار نگرفتیم حال امیدوارم در سال آینده در تیمی باشم که از مدعیان قهرمانی باشد.

    وی همچنین پیرامون سطح برگزاری مسابقات لیگ امسال افزود: لیگ امسال نسبت به پارسال بدلیل اینکه تیم ها در دو گروه تقسیم شده بودند از کیفیت آن کاسته شده بود و تیم هایی که مدعی بودند باهم بازی نکردند وبازیکنان تحت فشار قرار نگرفتند و

    عارف باقرزاده در ادامه افزود: حضور ۴ تیمی که به پلی آف صعود کردند از اول مسابقات هم قابل پیش بینی بود و هر کدامشان از مدعیان قهرمانی هستند چون برنماه ریزی و هزینه خوبی داشتند.

    وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که در فصل بعد در کدام تیم حضور دارید گفت:در فصل بعد همم با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی تصویب کرده که شهرداریها در سطح حرفه ای ورزش تیمداری نکنند قطعا ما بازیکن آزاد محسوب می شویم وجز سهمیه لیگ برتری نیستیم و جذب ما برای تیم های خوب راحت تر است وامیدوارم سال بعد از بین پیشنهاد هایی که دارم پیشنهاد خوب را انتخاب کنم وبه تیمی بروم که فصل بعد روی سکو قهرمانی باشد.

    باقر زاده که به آسمان خراش والیبال شهرستان رامسر هم معروف است درمورد والیبال رامسر و برگزاری مسابقات برگزار شده در این شهر هم گفت: من هم اولین بارم بود که بعد از چند سال در این بازیها شرکت کردم یعنی شرایط نبود و موقعیت نداشتم که بیایم در بازیهای ۴ به ۴ یا ۵ به ۵  بازی کنم اما خیلی خوشحالم که توانستم در این بازیها شرکت کنم.

    عارف باقرزاده در پایان گفت: در این بازی ها جوانانی رو دیدم که آینده های شهر ما هستند و خیلی بیشتر هم از این خوشحالم که مسئولین محترم هیئت های بومی ومحلی منطقه میرزا کوچک خان ووالیبال شهرستان زحمت کشیدند که این مسابقات را برگزار میکنند ودیدیم که چقدر استقبال کرده بودند. والیبال رامسر هم که از قدیم تماشاگر خود را داشت وامیدوارم این تماشاچی های عزیز بتوانند این علاقمندی را حفظ کنند.

    a (6)

    a (1) a (2) a (3) a (4) a (5) a (7)