تمامی امکانات شهرستان برای میزبانی شایسته مسافران نوروزی بسیج شوند

چاپ

به گزارش نیمه پر،  محمد آزاد در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان امروزدر سالن اجتماعات فرمانداری  گفت: رامسر برندی جهانی دارد و بدلیل موقعیت ممتاز اقلیمی و گردشگری، سالانه میزبان مسافران بسیار زیادی است و باید امکانات لازم و زیرساخت ها برای این امر مهیا شود.

وی بیان داشت: علاوه بر این رامسر حلقه واسط استان های شمالی و طریق الرضا (ع) بوده و در این زمینه هم به نوعی میزبان زایران حریم رضوی است.

وی ادامه داد: همه ادارات و نهادها بویژه شهرداری ها باید در آماده باش کامل بوده و از تمام ظرفیت  ها و امکانات لازم بهره مند گردند.

آزاد اظهار داشت: مهمترین چیز برای گردشگران سفری ایمن و بدودن دغدغه بوده و در این زمینه تلاش های نیروی انتظامی، امنیتی، نظامی و پلیس راهور قابل تقدیر است.

وی تاکید نمود:باید نظارت دقیق و کامل بر صنوف مختلف و هتل ها و اماکن های اقامتی، تفریحی صورت بگیرد تا مسافران نوروزی سفر بدون دغدغه را داشته باشند.

معاون فرماندار رامسر با بیان آنکه روستاهای شهرستان رامسر نیز در زمینه گردشگری طبیعی در کشور شناخته شده اند گفت: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستا نیز می خواهیم در زمینه استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

وی تاکید نمود ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری مستقر و همه ادارات و اعضای ستاد ملزم به همکاری می باشند.