پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3781
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ اسفند, ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:

    اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی در میدان تحریم ها است/ انتقادها بایستی در فضای مجازی رامسر منصفانه و مثبت باشد

    باید اتکای به نیروی درونی در بحث اقتصاد مقاومتی و همانند دوران دفاع مقدس جهادی کار کردن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بسیجیان عزیز و دوستداران ولایت و تلاشگران نظام اسلامی باید در بحث اقتصاد مقاومتی وارد کار شوند و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس قاتح میدان ها بودید در این جهاد اقتصادی هم مطمئنا پیروز خواهند بود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر امروز در جمع مردم نمازگزار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: روز ۵ اسفند ولادت با سعادت پیام آور عاشورای امام حسین (ع) حضرت زینب کبری (س) را داریم که این روز به روز پرستار هم نامگذاری شده است و به همه پرستاران خسته نباشید و خدا قوت می گوییم که به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به بیماران در بیمارستان ها هستند.

    وی افزود: رهبر انقلاب دیداری را با مردم آذربایجان در روزهای اخیر داشتند که مصادف بود با قیام مردم تبریز و نکاتی را حضرت آقا بیان کردند که ما باید آن را پیروزی عظیم برای ایران اسلامی بر شماریم.

    وی اظهار داشت: در روزهای اخیر آمریکا و ترکیه برای داعشی ها تجهیز نظامی و آموزش نطامی را در درتسور کار قرار دادند و برای کشورهای منطقه همچون سوریه، عراق، یمن، مصر و … برنامه دارند که با این کارها بیشتر دنبال اسلام هراسی در کل دنیا هستند.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان داشت: تمام هدف مستکبران این است که اسلام را نابود کنند که هیچ وقت این کار را نمی توانند کنند چون هر چقدر که با دین خدا بجنگند بیشتر ضربه می خورند و روز به روز ضعیف تر می شوند.

    وی با اشاره به اینکه باید اتکای بودجه به نفت در کشور ما قطع شود خاطر نشان کرد: امروز اگر به بخش اقتصاد مقادمتی نگاه ویژه داشته باشیم مطمئنا پیروز میدان خواهیم بود.

    وی در همین رابطه افزود: مردم همیشه همراه این نظام اسلامی هستند و باید بتوانیم این کار را عملیاتی کنیم زیرا بسیار حائز اهمیت است و جای کار بسیاری دارد.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی تصریح کرد: دشمن از حربه تحریم حداکثر استفاده را می کند و می خواهد جلوی حرکت رو به رشد کشور و مردم را بگیرند و اگر دولت هم اینطور بگوید که با تحریم نمی شود کار کرد این درست نیست و در اینجا از رئیس جمهور تشکر می کنم که در صحبت های اخیر خود موضع گیری های بسیار خوبی را داشت.

    وی تاکید کرد: باید اتکای به نیروی درونی در بحث اقتصاد مقاومتی و همانند دوران دفاع مقدس جهادی کار کردن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و  بسیجیان عزیز و دوستداران ولایت و تلاشگران نظام اسلامی باید در بحث اقتصاد مقاومتی وارد کار شوند و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس قاتح میدان ها بودید در این جهاد اقتصادی هم مطمئنا پیروز خواهند بود.

    وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی هیچ وقت دوست ما نمی شوند اظهار داشت: دشمن دشمن است و نباید به دشمن نگاه دوستانه داشته باشیم و از او تشکر کنیم زیرا دشمن از هر راهی تلاش می کند که ضربه خود را بزند و ما باید با زیرکی این مسیر را ادامه دهیم.

    خطیب نماز جمعه رامسر بیان کرد: امروز ما اگر جهاد و اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک جهاد در راه خدا ببینیم و تولید و کارآفرینی را به عنوان یک فریضه الهی بدانیم یقینا پیروز این میدان خواهیم بود.

    وی در همین زمینه گفت: تشکر می کنم از سپاه و بسیج که گام خوبی برای این کار انجام دادند و دولت هم در حال گام برداشتن در این حوزه هست که باید اقدام شود.

    وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به نمایشگاه گردشگری سلامت در تهران که رامسر هم غرفه ای در آن برپا کرده بود این کار را بسیار مثبت و تاثیر گذار برای جذب توریست و گردشگر در شهرستان دانست و بیان داشت: در فضاهای مجازی شهرستان در این زمینه انتقاداتی شد که متاسفانه برخی از این انتقادات تخریبی بود که نگاه خوب و مناسبی نیست.

    حجت الاسلام مرتضوی تاکید کرد: کار و تلاش بی نقض نیست اما متاسفانه همیشه برخی ها عینک بد بینی دارند و اگر بناست که نقدی داشته باشیم باید نقدی منصفانه و با دیدی مثبت را ارائه دهیم که البته برخی نقدها بسیار کارشناسانه و متخصصانه بود که موافق این کار هستم.

    وی در زمینه فعالیت های مجازی توسط فعالان مجازی شهرستان گفت: فعالیت هایی که در فضای مجازی شهرستان می شود هم خوب و هم بد است و باید از این فضا به نحو احسن استفاده کرد تا شهرستان رامسر از این طریق پیشرفت کند اما در حال حاضر معتقدم که رامسر از طریق شبکه های اجتماعی فضای مجازی متضرر می شود.

    وی با اعلام این خبر که جوانی در رامسر در سال ۹۳ بیش از ۲۵۰۰ گردشگر خارجی را به رامسر آورده است گفت: ما باید از این حجم گردشگر استفاده بهینه را داشته باشیم و با ساماندهی و هدفمند کردن خدمات رفاهی و دیگر ملزومات می توانیم  رامسر را به توسعه ای بهتر برسانیم.

    وی در پایان گفت: همه دست در دست همدیگر دهیم تا رامسر را به عنوان دهکده سلامت جهان اسلام معرفی کنیم زیرا ظرفیت های گردشگری سلامت به طور منحصر به فردی در شهرمان وجود دارد.