حضور شهرستان رامسر در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

چاپ

به گزارش نیمه پر، حسین سروری روز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود:در این نمایشگاه که آیین افتتاح آن با حضور معاون اول رییس جمهور،رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری،دبیرکل سازمان جهانی گردشگری بوده فرصت بسیار خوبی برای معرفی هرچه بیشتر رامسر و فرصت های سرمایه گذاری آن فراهم شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای رامسر در حوزه گردشگری بویژه گردشگری سلامت این نمایشگاه بین المللی فرصت بیشتری را برای معرفی شهرستان نمونه گردشگری رامسر پدیدآورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این شهرستان جزو معدود نقاط کشور است که توانسته بطور مستقل غرفه ای را دایر نماید.

سروری بیان کرد: در غرفه رامسر علاوه بر معرفی قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری ،اقلام تبلیغاتی ،کتاب ،بروشور،برخی از محصولات نظیر گیاه دارویی گل گاوزیان،سی دی های تبلیغی ،معرفی هتل ها عرضه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اثر نمدمالی استاد یحیی شاهنظری ثبت یونسکو شده ایشان نیز در غرفه رامسر حضوردارند و ضمن معرفی این هنرو صنایع دستی به تولید آن در غرفه اقدام می نمایند.

فرماندار رامسر همچنین خاطر نشان کرد: فردا نیز جمعی از خبرنگاران و مسولان جهت بازدید از نمایشگاه به تهران اعزام می شوند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ برابر با ۱۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۵ با همکاری شرکت های بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با نظارت و حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.