جشنواره شهرستانی انقلاب پوپک ها در رامسر برگزار شد/ عکس

چاپ

به گزارش نیمه پر، کمیته کودک و نوجوان شهرستان رامسر، جشنواره انقلاب پوپکها در شش بخش ساخت کاردستی و ماکت، نشریه دیواری، داستان، عکاسی، عناوین پژوهشی و کتابخوانی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون دهه فجر و سخن شیوا و ماندگار ایشان که « امام، راه آزاد زیستن، کامل شدن، ساختن زندگى به شکلى که مورد رضاى خدا و دستور اسلام است، سازندگى حقیقى زندگى و عدم سازش با قدرتهاى ضداسلامى را به ما نشان داد » و « دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است» جشنواره بزرگ انقلاب پوپک ها را برگزار کرد.  

 فراخوان جشنواره  طی نامه و پوستر به به مدارس شهرستان ارسال گردید و بعد از جمع آوری آثار ،هدایایی به گروه یا افراد برگزیده اهدا شد.

جشنواره انقلاب پوپک ها با حضور  آزاد معاونت فرمانداری رامسر و آل احمد عضو شواری بخش مرکز، خانواده معزز شهدا، اعضای منتخب مدارس، والدین و اعضای فعال کانون پرورش فکری با نمایش فیلم تبر، قرائت قرآن، سرود ملی، صلوات خاصه،  برنامه جمعی کسی را دوست دارم که آمد ،پخش کلیپ امام آمد ،سخنرانی معاون فرماندار، سرود رهبر من، نمایش خیر و شر، امام (ره) به  روایت  دیگران و اهدای جوایز منتخبین برگزار شد.  

آزاد معاون فرماندار بر لزوم تداوم  فعالیتهایی با رویکرد معرفی انقلاب و ضرورت آشنایی با شخصیت والای امام راحل تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های نو و شاخص در کمیته کودک و نوجوان در یکسال اخیر، بر اهتمام دستگاهها جهت تجمیع ایده، فکر و عمل در راستای بصیریت بخشی و ولایتمداری کودکان و نوجوانان تاکید داشت.  

وی اظهار داشت: مبارزات امام راحل و یاران ایشان ایران را از استان کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس  و تصمیم گیری در کرملین و کاخ سفید به دگرگونی عظیم در باور اسلامی و ایرانی  و حکومت مردمی  رساند و جمله تاریخی امام (ره) که  به پشتوانه ملت، دولت تعیین می شود در تمام زمینه ها اتفاق افتاد.  

در پایان  جشنواره و اهدای جوایز منتخبین ،نمایشگاه انقلاب پوپک ها مورد بازدید مسئولین و مهمانان قرار گرفت. 

ج۱

ج۲

ج۳

ج۴

ج۶

ج۷

ج۸

ج۹

ج۱۰

ج۱۱

ج۱۲

ج۱۵

ج۱۶

ج۲۲

ج۲۵