در مذاکره نباید فریاد، تهدید و تحمیل باشد، مذاکره باید عقلایی باشد

چاپ

به گزارش نیمه پر ،قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در گفتگو با ما اظهار داشت: بعد از ۳۶ سال که از پیروزی انقلاب  اسلامی ایران می گذرد علیرغم همه ی فشارهایی که کشورهای ۵+۱ به ما آورد باز هم حضور مردم پررنگ و پر شور مانند سال ۱۳۵۷ بود و مارا به یاد این جمله مردم در آن سالها می اندازد که می گفتند به پای امام(ره) می ایستیم حتی اگر منجر به مرگ ما شود.

عبدالله مرتضوی افزود: در مذاکره نباید فریاد، تهدید و تحمیل باشد، مذاکره باید عقلایی باشد، مذاکره باید عقلایی باشد وقتی در مذاکرات این کشورها اربده کشی می کنند تحدید می کنند زور می گویند و در حین مذاکره به زور متوسل می شوند یعنی زبان منطق آنها کوتاه شده یعنی در باب استدلال و روبرو شدن با منطق اسلام کم می آورند.

وقتی در اوج مذاکرات به پیامبر رحمت که الگوی مهربانی و الفت است توهین می کنند در واقع نشان می دهند که منطق کشور ما بر بی منطقی کشورهای خارجه برتری دارد.

از مردم تشکر می کنم علیرغم همه ی مشکلات و تحریم ها و فشارهای اقتصادی که بر اثر تحریم های آمریکا و کشورهای هم پیمانش که بر مردم وارد می شود حضور به هم رساندند.

 

شهردار رویان در گفتگو با ندا گفت: مردم نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند و هیچگاه انقلاب را رها نمی کنند و پشتیبان ولایت فقیه هستند و پایبند به دین مبین اسلام می باشند و امروز هم با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی “شارلی ابدو” خشم و انزجار خود از این اقدام وقیحانه نشان دادند.

توکلی افزود: مردم ایران با حضورشان به دنیا فهماندند که زیر بار ذلت نمی روند، غرب می خواهد با فشار مردم ایران را به زانو در بیاورد و مردم ایران با حضور پرشکوه خود بار دیگر نشان دادند زیر بار ظلم و ستم نمی روند.

 

رییس شورای شهر رویان به خبرنگار ندا گفت: الحمدالله هر ساله جمعیت بیشتر از سال گذشته است، استکبار جهانی باید این حضور را ببیند و درس بگیرد، مردم رویان همیشه و در هر برهه از زمان حضور دارند و گوش به فرمان رهبری می باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمنان در طی روزهای گذشته تبلیغات گسترده ای جهت عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام دادند اما ملت ایران با بصیرت خود یک بار دیگر به صحنه آمدند و معادلات دشمن را بر هم زدند.

 

علیرضا رمضان پور عضو شورای شهر رویان در گفتگو با ندا اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن میزان ارادت مردم به نظام جمهوری اسلامی ثابت شد و این پیام را گوش دولتهای غربی و کشورهای ۵+۱ رساندند که روی میز مذاکره فقط با منطق می توان به نتیجه رسید.

سخنگوی شورای شهر رویان افزود: ملت ایران امروز نشان داد همچنان پاسدار ارزش های اسلامی و خون شهداء بوده و هیچگاه دست از آرمان های امام و رهبری نخواهند کشید./

ندا انلاین /