استاندار، محور وحدت در مازندران باشد/نباید برای مردم حاشیه ایجاد کرد

چاپ

به گزارش نیمه پر ، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در مراسم بهره‎برداری از چند کلانتری استان مازندران در محل کلانتری ۱۲ شهرستان ساری، با اعلام اینکه اقدامات انجام‌شده در حوزه امنیت در استان مازندران مطلوب بود، اظهار داشت: ایجاد مجمع خیران اجتماعی اقدامی که برندش به اسم مردم مازندران ثبت شد و این موضوع پس از اصلاح و بازنگری در سطح کشور نیز انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حوزه مواد مخدر و ساماندهی مناطق آلوده استان اقدامات مناسبی انجام شد، افزود: با ایجاد طرح مکنا، روند خدمات‎رسانی در نیروی انتظامی بهبود می‎یابد.

وزیر کشور با اشاره به مردم‌سالاری اجتماعی که در حال حاضر در کشور جریان دارد، بیان کرد: اتفاق خوبی که سرنوشت مردم به دست خود آنها افتاد.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه امنیت، کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: ایران اسلامی از امنیتی پایدار، مبتنی بر اراده مردم، برخوردار است.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به همراهی و هم‎دلی در استان مازندران در حوزه های مختلف وجود دارد، اذعان کرد: ایجاد وحدت و هم‌دلی اقدام خوبی است که باید پیگیری و تداوم داشته باشد و ما مسئولان نباید برای مردم حاشیه ایجاد کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: اختیار مردم را در اختیار نگرفتیم که برای آنها حاشیه درست کنیم، بلکه مردم ما را انتخاب کردند تا آینده آنها و فرزندان‎شان را تأمین کنیم.

وی یادآور شد: استاندار به‏‎عنوان نماینده دولت در این استان، برای تقویت و هم‎دلی باید تلاش کند.

بلاغ/