گزارش لحظه‌به‌لحظه از حماسه حضور مردم رامسر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

چاپ

به گزارش نیمه پر، مردم ولایی شهرستان رامسر، در زیر بارش نم نم باران از خیابان های همجوار در حال آمدن به محل راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.

حجت‌الاسلام فرید، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفت‎وگو با ما اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن، روز پایمردی مردمی است که در برابر دشمن ایستاده اند و مردم ثابت کرده اند رفیق نیمه راه نظام نیستند بلکه در راهی که وارد شدند، تا آخر ایستاده اند.

راهپیمایی با شعار هیهات من الذله راس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

هم اکنون در شهر کتالم نیز مردم ولایی این شهر راهپیمایی خود را آغاز کرده اند.

تاکسی هایی خط شهرهای کتالم و سادات شهر آماده رساندن مردم این دو شهر بعد از راهپیمایی به جمع مردم شهرستان هستند تا همه با وحدت و یک صدا در این روز شعار ایستادگی و مقاومت را سر دهند.

امام جمعه رامسر در مسیر ر اهپیمایی در گفت‌وگو با ما گفت: ۲۲ بهمن و این راهپیمایی باشکوه، نمایش وحدت و همدلی و بیعت مجدد با آرمان‎های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر نیز گفت: ۲۲ بهمن روز رهایی ملت از چنگال ظلم و ستم و مصداق عینی هیهات من الذله است.

سرگرد جعفری، فرمانده سپاه رامسر در گفت‎وگو با ما اظهار کرد: ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و شکوه در مقابل آمریکای جهان‎خوار است.
فرماندار رامسر در گفت‌وگو با نیمه پر خاطرنشان کرد: ۲۲بهمن آغاز حکومت الهی و روز غرور و جشن ملی ایرانیان غیور است.

حجت‎الاسلام ابراهیمی، معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در امور استان ها، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی رامسر است.

وی گفت: امروز ملت ایران باید سرشان را بالا بگیرند برای اینکه تن به ذلت ندادند و با تبعیت از فرامین رهبر دین و کشور خود، همچنان در راه استقلال و عزت اسلام و مسلمین ثابت‎قدم هستند و این مهم را امروز در راهپیمایی و با این شرایط جوی نشان دادند.

امروز افتخار می کنیم که سی‎وششمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و هنوز ذره ای از آرمان های خود به عقب نیامدیم و همچنان در این راه با قدرت به پیش می رویم.

اگر مشکلات، اقتصادی است مردم ما می بینند که این‎ها را دشمن بر ما تحمیل کرده است و حودشان هم وضعیت‎شان از ما بدتر است.

افتخار ملت مسلمان ایران، مقاومت در برابر دشمنان مستکبر است.

شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در سخنانی کوتاه گفت: امروز وحدت میان مردم اصلی ترین مسئله است و ما باید در راه آرمان های امام (ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب ثابت قدم باشیم.

وی افزود: امانت داری از مهمترین شاخصه های نظام اسلامی باید باشد و ما بر این باور هستیم که باید با قاطعیت تمام با مفسدین اقتصادی برخورد قانونی شود تا حقوق مردم ایران رعایت شود.