پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3511
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ بهمن, ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    ر طلیعه سی‌وهفتمین فجر انقلاب اسلامی

    فریاد بلند ندای الله‌اکبر مردم انقلابی در آسمان رامسر طنین‌انداز شد

    امشب در طلیعه سی‌وهفتمین فجر انقلاب اسلامی، هم‌صدا با سراسر کشور، غریو الله‌اکبر مردم رامسر نیز در آسمان ایران طنین‌انداز شد.

    به گزارش نیمه پر،  امشب هم‌صدا با جای‌جای ایران اسلامی، بانگ الله‌اکبر مردم ولایت‌مدار شهرستان رامسر در سی‌وششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و طلیعه سی‎وهفتمین بهار عمر انقلاب، در هر کوی و برزنی، در شهر یا روستا شنیده شد.

    بانگ الله‌اکبر در شبی که با ۲۲ بهمن گره خورده است، یادآور مردمان باغیرتی است که از ظلم و استبداد ستم‌شاهی، در ۳۶ سال پیش بر بام منازل و بلندی‌های شهر خود ایستادند و بی‌هیچ واهمه‌ای از یزیدیان زمان خویش، از صبحی شکوهمند و پیروزمندانه خبر دادند.

    بانگ الله‌اکبر مردان و زنان سال ۵۷ در چنین دقایقی، ترسی در دل و لرزشی بر اندام مزدوران و خائنان انداخت، همان‌ها که دندان طمع را برای چپاول ثروت‌های این مرز پرگهر تیز کرده بودند.

    مردم با شعار الله‌اکبر خود به بیگانگان هشدار دادند که نیرویی بالاتر از همه نیروها است که کسی را یارای مقابله با او نیست و این مردم زیر سایه توجهات آن نیروی بزرگ و غیرقابل توصیف، قرار دارند.

    سردادن این بانگ مقدس، مانور مشترک و حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ سرزمین ایران است که در بهمن ۵۷ تحقق یافت و هرساله نیز تکرار می‌شود.

    این فریاد بلند و آسمانی، برخاسته از عمق وجود انسان‌هایی است که برای به‎دست آوردن امنیت، اقتدار و استقلال، بهترین جوانان و نیروهای خود را فدا کرده‌اند و با وجود ترورها، جنگ، تهدیدها و تحریم‌ها همچنان با استفاده از تجربیات امام و مقتدای زمان خویش و بصیرت و خط‌شناسی، از مسیرها و گردنه‌های پرپیچ‎وخم، به سلامت عبور می‌کنند.

    اکنون نیز غریو الله‌اکبر در سی‌وششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، نه‌تنها هشدار دیگری برای مزدوران، خائنان و دشمنان ایران است بلکه اعلام قدرت، عزت، پایمردی، ولایت‌مداری، خدامحوری، صبر و ایمان مردم انقلابی کشورمان است.

    فردا و در جشن تولد ۳۶ سالگی انقلاب اسلامی ایران نیز نخستین فریاد و مقدس‌ترین شعار راهپیمایان، بانگ حماسی الله‌اکبر است.