پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3474
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ بهمن, ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    توسط فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه و تعدای از پاسدارن انجام شد:

    دیدار از خانواده های شهدا، اسوه های صبر و استقامت در ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن

    صبح امروز سرگرد جعفری فرمانده سپاه رامسر به اتفاق حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر و مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه و تعدادی دیگر از پاسداران به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامی داشت هفته حفاظت اطلاعات در سپاه به دیدار تعدادی از خانواده های شهدای شهرستان رفتند و ضمن عرض احترام به مقام شامخ شهیدان از حال و احوال این اسوه های صبر و استقامت جویا شدند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، سرگرد جعفری در حاشیه دیدار با خانواده های شهدا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیار خرسندیم که بار دیگر توفیق شد تا با خانواده های معظم شهدای والا مقام شهرمان دیداری کرده باشیم تا آن رشادت ها و ایثارگری هایی که با صبر و استقامت این عزیزان رقم خورد از یادمان نرود.

    وی افزود: دیدار از خانواده شهدا و یاد شهدا تداوم راه و مسیر انقلاب اسلامی است و اعتقاد ما بر این است که دیدار با خانواده شهدا باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان ما خواهد شد.

    وی اظهار داشت: شهدا در مسیر دفاع از آرمان های اسلام  و اهدافی که در مسیر ولایت مداری بود گام برداشتند و ما هم باید این مسیر را طی بکنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

    وی بیان داشت: برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا  در ناحیه مقاومت سپاه و بسیج، حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان جز اصلی ترین برنامه ها محسوب می شود و طبق روز شمار ایام سال در مناسبت های مختلف و در طول هفته دیدار با خانواده های شهدا که اسوه صبر و ایمان هستند برپا است.

    حجت الاسلام تسخیری نیز در گفتگویی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امیدوارم که بتوانیم همیشه و در هر زمان از انقلاب همواره حمایت بکنیم و در راه انقلاب اسلامی مان ثابت قدم بمانیم.

    وی افزود: دیدار از خانواده شهدا در حقیقت تجلیل از راهی است که شهدای ما جان خودشان را در این راه تقدیم کردند.

    وی بیان داشت: دیدار از خانواده شهدا میثاق با خون شهیدان است و تمام مسئولین نظام خودشان را مدیون شهدای بزرگوار و ایثار گری خانواده شهدا می دانند.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر خاطر نشان کرد:  دیدار و جویا شدن احوال خانواده معظم شهدا کمترین کاری است که باید انجام دهیم و مطمئن باشیم که شهدا با این کار از ما خشنود می شوند.

    IMG_4188 IMG_4196 IMG_4204 IMG_4205