بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان رامسر به مناسبت ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن

چاپ

به گزارش نیمه پر، بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای را به نگارش در آورده است و این بیانیه را برای سایت نیمه پر ارسال کرده است که به شرح زیر می باشد:

و نرید ان نمٌن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین –  قصص ۵

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است . انقلابی که بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران زمان خود توانست ، در ظرف مدت کوتاهی الگویی نو و مدرن را به جهان ارائه دهد .

بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب ، نقشی غیر قابل انکار است . مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی ، لحظه ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت.

مردمی که در طول سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بارها و بارها با حرکت های خیره کننده خود ، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان نمودند. مردمی که بزرگترین و مؤثرترین انقلاب جهان را آفریدند و از آن مهم تر اینکه همیشه و همیشه در پای آرمان های والای آن ایستادند و به فرموده امام خامنه ای(حفظه ا…) ، نشان دادند که هرگاه عرصه بر آن ها تنگ گردد ، واقعه کربلا را تکرار می کنند.

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران ، دارای صفحاتی درخشان است  که با نگاهی اجمالی به آن ، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن  خواهیم بود .

پیشرفت های بزرگ علمی، پزشکی، فضایی، دفاعی و …، در این مدت کوتاه با وجود تحریم های سخت اقتصادی بدخواهان ، نمونه های بارزی از کارآمدی انقلاب اسلامی در ایران است  . البته بر کسی پوشیده نیست که سی وشش سال خصومت و دشمنی دولت ایالات متحده با جمهوری اسلامی ، به خاطر نشان دادن الگویی موفق از یک نظام مبتنی بر فرهنگ ناب اسلامی است و تکیه بر فناوری های هسته ای و موشکی و حتی حقوق بشر ، جز بازیچه ای در دستشان برای تخریب چهره آن نیست .

مردم ایران در حالی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود به رهبری بزرگ معمار فقیدش را جشن می گیرد ، که شاهد صدور انقلابشان به دیگر کشورها و موج جدید و عظیم اسلام هراسی در اروپا و آمریکای شمالی هستند ؛ چراکه سیاستمداران غرب قدرت واقعی اسلام عزیز را دریافت نموده و با این اعمال در فکر مقابله با آن هستند.

همه این مسائل در حالی است که آمارها نشان از افزایش روزافزون تمایل جوانان غرب به اسلام دارد و این مهم باعث گردیده تا دولتمردان غربی با اضطراب و وحشت از گسترش آن جلوگیری نمایند .

توهین بی شرمانه به پیامبر گرامی اسلام ، آن بزرگ پیام آور صلح و دوستی ، در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر ، نمایانگر اوج ذلت و خفت آنان در برابر عزت دین مبین اسلام است .

تاکیدات صریح و شفاف ولی امر مسلمین جهان و دعوت ایشان از جوانان اروپا و آمریکای شمالی برای رجوع مستقیم به قرآن برای درک بهتر آرمان های اسلامی ، دلیلی بر فضای غبارآلود موجود بر ضد اسلام حقیقی است .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر، ضمن دعوت از عموم مردم غیور ، بویژه دانشجویان همیشه در صحنه جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مواضع خویش را در خصوص مسائل روز به شرح ذیل اعلام می دارد :

۱ –  توهین به ادیان الهی و پیامبران بزرگ در هر شرایطی محکوم بوده و نشان از کج فهمی و تنگ نظری نسبت به آن هاست .

۲ –  ما ضمن حمایت از جبهه مقاومت در منطقه ، خواهان پایان یافتن مواضع اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی و اتحاد کشورهای اسلامی در راستای نابودی این رژیم منحوس  هستیم .

۳ –  ما دانشجویان با اعلام آمادگی کامل برای انجام یک حرکت جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ، خواستار توجه جدی دولت و دستگاه دیپلماسی به ظرفیت های داخلی و مد نظر قراردادن آن در مذاکرات هسته ای هستیم .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر – سال اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی