پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3284
  • تعداد نظرات : ۱ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ بهمن, ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    پس از گذشت 10 سال:

    پل صفارود شهر رامسر با حضور استاندار مازندران افتتاح شد/ تصاویر

    پس از گذشت ۱۰ سال از آغاز به کار ساخت پل صفارود شهر رامسر این پل صبح امروز با حضور استاندار مازندران و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

    به گزارش نیمه پر، ربیع فلاح صبح  امروز در آیین افتتاح پل صفارود شهر رامسر افزود: مهمترین شعار ملت استقلال ،آزادی و جمهوری  اسلامی بود و مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن حرکت مقتدرانه در مسیر تعالی و پیشرفت نقش محوری داشتند.

    استاندار مازندران گفت: در مدت ۳۵ سال اخیر کارهای بسیار بزرگی اتفاق افتاده و این تحولات عظیم  با تمام اعصار و دوران ها قابل قیاس نیست.

    وی ادامه داد: امروز در دنیا تها کشوری هستیم  که منادی استقلال و عدالت خواهی بوده  و با خود باوری بوجود آمده صدور انقلاب محقق شد.

    وی اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی همه موانع با مشارکت مردم برداشته  شده و کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران ۱۳۸۵پروژه با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

    استاندار مازندران  گفت: رامسر در زمره یکی از مهمترین شهرهای گردشگری دنیاست  و متاسفانه طی این سالها بدلیل عدم مدیریت صحیح  و عدم به کار گیری امکانات با مشکلات مواجه بوده  اما امروز شاهد همستگی ،مدیریت و برنامه ریزی درست برای شکوفایی قابلیت های آن هستیم و باید با ایجاد زیرساخت ها ، امکانات مردم و بخش خصوصی را در طرح ها مشارکت بدهیم.

    شهردار رامسر نیز در ارتباط با این پروژه گفت: افتتاح پل صفارود در راستای  کاهش بارترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری بوده است.

    نصرت الله کوزه گر افزود: این پروژه از سال ۸۳ آغاز و با اعتبار حدود ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

    وی ادامه داد: طول این پل ۱۰۰ متر،عرض آن ۱۷ متر،مساحت پیاده رو ۱۲۸۱ مترونرده حفاظتی ۳۷۳ متر است.

    کلنگ زنی مرکزآموزش هتلداری و گردشگری مرکز فنی و حرفه ای کوثرو هتل کارن از دیگر پروژه هایی بود که با حضور استاندار مازندران، معاونین عمرانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران و مسولان استانی و شهرستانی و خبرنگاران به بهره برداری رسید.

    IMG_3356 IMG_3357 IMG_3360 IMG_3373 IMG_3376 IMG_3381 IMG_3392 IMG_3394 IMG_3417 IMG_3425 IMG_3429

    انتشار یافته: ۱
    1. عجب افتتاحی بعداز ده ماه تردد ازروی پل تازه افتتاح شده؟