پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3238
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ بهمن, ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > دسته‌بندی نشده > ویژه ها
  •   

    با فرارسیدن 12 بهمن ماه:

    آغاز برنامه های دهه فجر از فرودگاه رامسر و رژه موتور سوارها+ تصاویر

    برنامه های جشن سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با سالروز ورودتاریخی حضرت امام (ره) به خاک میهن در فرودگاه رامسر، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان  دخترانه امام (ره) و دانشگاه پیام نور آغاز شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر،  کمیته اطلاع رسانی ستاددهه فجر شهرستان رامسر در این مراسم دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامسر به اجرای سرود زیبایی پرداخته همچنین رژه خودرویی و موتوری با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری و سازمان حمل و نقل شهرداری در سطح شهر انجام و تمامی مسولان حاضر نیز در گلزار شهدای بهشت زینبیه حاضر و با اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

    فرماندار رامسر در مراسم ویژه فرودگاه رامسر گفت: بزرگترین انقلاب اسلامی و مذهبی تاریخ معاصر در کشور ما بوقوع پیوست.

    حسین سروری افزود:انقلاب اسلامی منشا تحولات بسیار گسترده و عظیم در عرصه های داخلی و بین المللی شد و در واقع منشا بیداری اسلامی است.

    وی ادامه داد: قطعا مردم ما همچون گذشته با حضور پرشور و حماسی در برنامه های مختلف جشن های انقلاب وفاداری و پایداری بر آرمان ها و دفاع از ارزش های ناب انقلاب را به اثبات می رسانند.

    وی اظهار داشت: طی این سالها مدعیان آزادی و حقوق بشر در دنیا بی رحمانه ترین و خصمانه ترین ترفندها ،دشمنی ها و تحریم ها را علیه ملت ما اجرا نمودند حتی در بحث موادغذایی ،دارو ،قطعات ریز و درشت هواپیما ایران را تحت فشار قرار دادند اما هربار ملت ما مصمم تر شد.

    امام جمعه رامسر نیز گفت: دین مداری،ولایت پذیری ،وحدت ملی سه عنصر اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود:بعد از گذشت ۳۶ سال از عمر با برکت انقلاب دشمنی های آشکار و مشهود است.

    وی اظهار داشت: کینه توزی ها و دشمنی ها ی استکبارجهانی در هیچ قاموس و حقوق بشری نمی گنجد.

    امام جمعه رامسر با بیان آنکه دشمنان انقلاب مواد غذایی و داروهای بیماران و نیازمندان را تحریم اما در ماهواره و اینترنت در تحریم نیستیم گفت :آنها اسلام و باورهای دینی ما را نشانه رفته اند اما این ملت با بصیرت در سایه رهبری عالمانه مقام معظم رهبری قله های پیشرفت را فتح می نماید.

    IMG_3089 IMG_3097 IMG_3104 IMG_3113 IMG_3118 IMG_3124 IMG_3132 IMG_3140 IMG_3160 IMG_3164 IMG_3171 IMG_3184 IMG_3187 IMG_3197 IMG_3199 IMG_3201 IMG_3218 IMG_3237 IMG_3251 IMG_3262