پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3192
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ بهمن, ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر مطرح کرد:

    انقلاب اسلامی منشا بیداری اسلامی در دنیا شده است/ افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال

    فرماندار رامسر گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، حسین سروری در نشت خبری خود با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل گفت: ایام الله دهه فجر مظهر روشنگری ها و آگاهی بخشی های امام خمینی (ره) و یادآور جان فشانی های مردم و شهدای عزیز انقلاب اسلامی ما است.

    وی افزود: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به نام امام خمینی (ره) گره خورده است که با درایت، دور اندیشی، اتکا به خداوند و آگاهی بخشی به مردم باعث شکل گیری بزرگترین انقلاب معاصر در جهان شدند.

    وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران باعث تحولات عظیم داخلی و حتی تحولات منطقه ای و جهانی شد و ۲۲ بهمن نقطه عطف تلاش های امام راحل و مردم عزیز ایران اسلامی در جهت به ثمر نشستن یک روز بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

    وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما که محصول رهبری مدبرانه و عالمانه امام (ره)، بصیرت انقلابی و وحدت ملی و در حال حاضر منویات رهبر معظم انقلاب می باشد منشا بیداری اسلامی و تحولات در دنیای معاصر شده است.

    فرماندار رامسر در ادامه بیان داشت: امروز خوشحال و شاکریم که سکان هدایت انقلاب اسلامی ایران در دست یکی از نزدیکترین یاران به امام (ره) و از مبارزین نهضت انقلاب اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب است.

    وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش های خود را می کنند تا صدور انقلاب، اندیشه و آرمان های ناب امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب محقق نشود و هر بار توطئه ای را برای مخدوش کردن آن برنامه ریزی می کنند اما تا به امروز ناکام ماندند.

    وی ادامه داد: دشمنان ما تمام آرزوهای خود را به گور خواهند برد و این انقلاب امروز نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری  مقتدرانه به پیش می رود.

    عالی ترین نماینده دولت در شهرستان رامسر ضمن تشریح برنامه های مختلف دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

    وی در همین رابطه افزود: از این میزان مبلغ ۴ میلیاردو ۹۱۰ میلیون ریال مربوط به پروژه های روستایی مربوط است.

    وی جشن های بزرگ فجر و انقلاب، دیدارهای مردمی، افتتاح و کلنگ زنی های پروژه های شهری و روستایی، سفر یک روزه استاندار به رامسر و… را از جمله برنامه های دهه فجر اعلام کرد و گفت: مهمترین پروژه ای که شاهد افتتاح ان در دهه فجر خواهیم بود افتتاح پل صفارود در مرکز شهر است که از سال ۸۳ آغاز شدده بود و با توجه به تنگناها و حاشیه آزادسازی ها با تلاش شهرداری و شورای شهر رامسر و کمک هایی از منابع دولتی به این پروژه به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

    سروری همچنین در پایان اظهار داشت: کلنگ زنی مرکز فنی و حرفه ای آموز هتل داری و گردشگری نیز از جمله برنامه های ایام دهه فجر می باشد تا بتوانیم با احداث این مرکز آموزشی آگاهی های لازم در زمینه گردشگری و هتل داری به علاقه مندان این رشته ها را داشته باشیم

    به گزارش کمیه اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان رامسر برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای مراسم در فرودگاه رامسر ونواختن زنگ انقلاب در دوازده بهمن در دبیرستان دخترانه امام (ره) و دانشگاه پیام نور آغاز و با حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ماه پایان می پذیرد.