رامسر بهشتی است که در دوزخ اماکن ورزشی قرار دارد/ رامسر از کلاردشت محروم تر است!

چاپ

به گزارش نیمه پر، ساعت ۶ عصر روز یکشنبه ابتدا رامین جنتی، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر جلسه ای با روسای هیئت های ورزشی شهرستان رامسر ولی بدون حضور خبرنگاران و پشت درب های بسته برگزار کرد وشنیده ها حاکی از آن بود ک در این جلسه داخلی، هیئت های ورزشی پیرامون مشکلات شان صحبت کردند و هریک از انتظارات خود سخن می گفتند و عمده آن ها هم مشکلات مالی بود.

و اما حوالی ساعت ۱۹ بود که حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش وجوانان استان مازندران به همراه حسین سروری فرماندار و محسن مداح بخشدار بخش مرکزی شهرستان رامسر وارد محل برگزاری این جلسه شدند.

سروری فرماندار شهرستان رامسر در سخنانی گفت: برنامه محوری و انجام ساختار تشکیلاتی مناسب لازمه ی هر هیئت ورزشی است وباید ظرفیت شهرستان را در خدمت ورزش قرار دهیم تا پای بخش خصوصی به ورزش بازشود.

درادامه این جلسه حسین زادگان خواستار بیان مشکلات هیئت های ورزشی شد وبه نمایندگی چندتن از روسای هیئت ها به بیان مشکلات خود پرداختند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مازندران وضعیت اماکن ورزشی رامسر رابسیار نامطلوب خواند و گفت: من فکر می کردم کلاردشت محروم است اما وقتی به رامسر آمدم به ضعف شهرستان پی بردم ومدیران گذشته را متهم میکنم که عدالت اینجا رعایت نشده است.

حسین زادگان رامسر را به معنای واقعی به لحاظ طبیعی بهشت ایران نامید و گفت: اما در اماکن ورزشی دوزخ است و درشرق ومرکز استان سالن های شیک ومرتب قرار دارند اما اینجا سالن مرکز شهر فرسوده است. شهرستان رامسر در سرانه ورزشی ۱۵ استان است و در امر ورزش خلاف عدال انجام شده وبودجه ورزش ۵۰ درصد نسبت به گذشته کم شده است.

وی خاطر نشان کرد: بعضی رشته ها در رامسر منحل شده است وبه مسئولان هیئت های استانی دستور میدهم که به رامسر بیایندو از نزدیک مشکلات را بررسی نمایند. باید به سمت خصوصی سازی پیش برویم تا مشکلات ورزش را حل نماییم.

حبیب حسین زادگان با بیان اینکه در رامسر سرانه ورزش بسیار پایین است، گفت: ما وظیفه داریم زیر ساخت هارا آماده کنیم اما باید سرمایه گذاران وبخش خصوصی به ورزش ورود کنند.شهرستان نیاز به یک سالن مجهز استاندارد دارد وما تلاش خواهیم کرد این مشکل را حل نماییم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در جلسه با روسای هیأت های ورزشی رامسر گفت: بودجه ورزش شهرستان ۵۰ درصد نسبت به گذشته کم شده است.

وی با توجه به تحولات اخیر نظرات هیئت ها و جامعه ورزش در مورد تثبیت ویا تغییر در ورزش رامسر اینگونه گفت: مادر دستگاه ورزش شاخصه هایی داریم اگر فرد موردنظر به شاخصه های دست پیدا کندورضایت مندی جامعه ورزش را فراهم کند مطمئنا ادامه خواهد داد،اما اگر از پتانسیل لازم برخوردار نباشدورضایت مندی جامعه ورزش فراهم نکند تغییر انجام خواهیم داد.رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر مربوط به دولت قبل یا دیدگاه شان همگام با دولت جدید است یا خیر این که شما شش سال سال کافی می دانید باید دید ایشان در این شش سال موفق بوده یا خیر که اکثر روسا گفتند مدوّن عمل کرده است وبرنامه خوبی دارد.

در پایان جلسه به پیشنهاد یکی از حاضرین و با تاکید سروری فرماندار و با موافقت مدیرکل ورزش وجوانان استان مازندران بنا شد تا جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان به میزبانی رامسر برگزار شود.

مازند لیگ/ محمدرضا جنت قربانی

تصاویر این جلسه/

۱yxii7isl1ewz70qd9m0 ۷qhvn082x7q27t887bm3 ۵۰oa05t975ca99jeq7ff ۹۹f6s9ktlmviskt8nqst