پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 2690
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ بهمن, ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    اختصاصی/ نیمه پر گزارش می دهد:

    میقات حلقه های صالحین بسیج رامسر در میعادگاه نمازجمعه برگزار شد

    طرح میقات حلقه های صالحین پایگاههای بسیج شهرستان رامسر امروز جمعه با حضور بسیجیان عضو حلقه های صالحین در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، در این طرح میقات حلقه های صالحین در رده های سنی مختلف همانند برنامه های هفتگی خودشان در مساجد خود به بحث و تبادل نظر در مباحث مختلف پرداختند.

    سرگرد پاسدار جعفری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رامسر نیز در نشستی صمیمی با اعضای حلقه های صالحین صحبتی داشت و از روند اجرا و برگزاری برنامه های صالحین در مساجد و پایگاه ها از زبان سرگروها و مربیان با خبر شد.

    همچنین فرمانده سپاه رامسر در سخنرانی خود قبل از برگزاری نماز جمعه ضمن محکوم کردن اقدامات توهین آمیز به مقدسات اسلامی بویژه پیامبر خوبی ها حضرت محمد(ص) توسط کشورهای غربی و نشریه شارلی ابدو خاطر نشان کرد: برخی مقامات غربی بعد از حادثه ترور کارمندان نشریه شارلی ابدو در کشور فرانسه تظاهرات کردند که با این کار در واقع خودشان را محکوم کردند و تمام این برنامه ها اقداماتی در راستای عملیات روانی و رسانه ای مستکبران عالم است تا اسلام هراسی را رواج دهند و کار خود را توجیه کنند.

    وی افزود: هدف اصلی ما در صالحین پیوند جوانان با مسجد است و تلاش می کنیم که حضور جوانان در مسجد پررنگ تر شود زیرا هر اندازه حضور جوانان در مسجد بیشتر باشد حتما تاثیرات خوب و مفید آن در جامعه پدیدار خواهد شد.

    سرگرد جعفری اظهار داشت: حلقه های صالحین می توانند در برپا داشتن امر به معروف و طرح های بسیج سازندگی بسیار نقش آفرین باشند و در راستای منویات حضرت آقا این امور را اجرا کنند.

    وی در پایان ضمن تشکر از امام جمعه و ستاد نماز جمعه و همچنین اداره اوقاف و هیئت امنای مساجد گفت: امیدواریم که با اجرای حلقه های صالحین به صورت مداوم در مساجد و جوانان مسیر شناخت حق و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان بیش از پیش شناسانده شود زیرا به فرموده حضرت آقا آینده از آن جوانان است.

    IMG_2570 IMG_2583 IMG_2596 IMG_2604 IMG_2608 IMG_2625