شورای هماهنگی اطلاع رسانی شهرستان رامسر تشکیل شد

چاپ

به گزارش نیمه پر، عباس احمدی ماچیانی افزود: در این شورا از ظرفیت رسانه ها در حوزه های مختلف از جمله صدا و سیما ،نشریات محلی ،خبرگزاری ها ،بانوان خبرنگار،خبرنگاران جوان ،فعالین سایت ها و فضاهای مجازی  استفاده شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان رامسر به لحاظ ظرفیت های ویژه گردشگری  و موقعیت خاص و منحصر بفرد و دارا بودن برندی جهانی، سالانه میزبان کنفرانس ها، همایش ها، سمینارها و رویدادهای خبری ملی و بین المللی است و در این راستا تلاش خبرنگاران شهرستان شایسته تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان رامسر در غرب مازندران به لحاظ عملکرد ،تلاش های گستره خبری ،وفاق و همدلی نمونه و الگو می باشند.

وی تصریح نمود: انتظار داریم با تشکیل این شورا و بهره مندی از نظرات یکایک خبرنگاران بتوانیم در عرصه اطلاع رسانی به موفقیت ها و دستاوردهای خوبی برسیم.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری انتخابات با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسماعیل غلامی (خبرنگار صدا و سیما) – علیرضا عبدی (پیشکسوت خبر و خبرنگار روزنامه پنجره نو) – محمدرضا بهرامی (سردبیر هفته نامه موج شمال) – پوریا جنت صادقی (فعال فضای مجازی و مدیر سایت خبری نیمه پر)، سهیلا محمدی ( خبرگزاری مهر) و موسی عطوفت شمسی (عکاس و خبرنگار دو هفته نامه ساحل دریا) به عنوان اعضای این شورا برگزیده شدند که مدت فعالیت این شورا یک سال و ابلاغ آن نیز توسط فرماندار شهرستان صادر می گردد.

روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری شهرستان رامسر نیز به عنوان دبیر و هماهنگ کننده عضویت دارد.