پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 2450
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ دی, ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    یک مدیر مازندرانی «مدیرکل منابع انسانی صدا و سیما» شد

    با حکم معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیما «عمران حیدری» به سمت مدیرکل منابع انسانی سازمان صداوسیما منصوب شد.

    به گزارش نیمه پر ، عمران حیدری، متولد ۱۳۵۳ شهرستان بابل، دانش‌آموخته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

    وی از سال ۷۸ در صداوسیما آغاز به کار کرده و در سمت‌هایی همچون قائم‌مقام بازرسی باشگاه رادیویی و تلویزیونی جوان مراکز استان‌ها، مشاور معاون اجرایی سازمان، مدیر هسته گزینش و مدیرکل صداوسیمای مرکز چهارمحال‌و‌بختیاری و مرکز خوزستان تجربه کسب کرده است.

    حیدری افتخارات شغلی‌ای نیز همچون کارگزار نمونه گزینش کشور (سال ۷۹)، مدیر نمونه سازمان صداوسیما در جشنواره شهید رجایی (سال ۸۴) مدیر ساعی و کوشا در هفدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها (۱۳۸۸) را کسب کرده است.

    متن حکم علی‌اصغر جعفری خطاب به «عمران حیدری» خطاب به شرح زیر است:

    جناب آقای عمران حیدری

    سلام علیکم

    با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات موثر جناب‌عالی در حوزه‌های اجرایی، مدیریتی و رسانه‌ای، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل منابع انسانی سازمان منصوب می‌شوید.

    امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا‌له‌الفدا) با سرلوحه قراردادن سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اسناد بالادستی مرتبط با ماموریت‌های آن اداره کل، راه‌بردهای اجرایی ریاست محترم سازمان در شکل‌گیی این معاونت و توجه بایسته به محورهای زیر در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید:

    ۱- تهیه نظام جامع منابع انسانی متناسب با ضرورت‌های انقلابی و حرفه‌ای رسانه ملی از طریق برنامه‌ریزی جامع، پایدار ئ سیستماتیک برای جذب، نگهداشت، بهره‌گیری ارتقاء و تحول تا خروج نیروی انسانی به منظور دست‌یابی به سازمانی یادگیرنده و دانش بنیان.

    ۲-مشارکت جدی و فعال در امر اصلاح و بازنگری الگوی نیروهای رسمی و غیررسمی و فرایندهای کاری و اجرایی با محوریت کارامدی، چابک‌سازی و برون‌سپاری.

    ۳- اصلاح و بازنگری نظام متمرکز جذب و بکارگیری نیروی انسانی با ایجاد ساز و کار مناسب برای شناسایی و جذب نیروهای جوان، مؤمن، مستعد، دانش اموخته و تراز اول کشور در چارچوب نظام جامع از طریق آزمون‌های تخصصی و حرفه‌ای و پرهیز از جذب غیرضروری نیروی انسانی.

    ۴- اصلاح و بازنگری در نظام حقوق و دستمزد و نظام مشاغل با رویکرد غنی‌سازی مشاغل، حرکت از مشاغل ساده و محدود به مشاغل چند لایه و چند وجهی با لحاظ امتیازهای مشاغل جدید و آموزش‌های تخصصی با هدف به هنگام‌سازی دانش و توانش.

    ۵- ایجاد سازوکار مناسب برای حفظ و نگهداری نیروهای توانمند و اهتمام شایسته به تقویت رضایتمندی و ارتقاء فرهنگ سازمانی.

    ۶- اصلاح و بازنگری در فرایند ارزشیابی عملکرد کارکنان در چارچوب استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد با همکاری کارشناسان، صاحب‌نظران و حوزه‌های تخصصی ذی‌ربط به منظور افزایش انگیزه، کارامدی و اثربخشی نیروی انسانی.

    ۷- ایجاد تتوسعه و بهره‌گیری از سیستم جامع و یکپارچه آمار و اطلاعات نیروی انسانی با بکارگیری فناوری‌های نوین و تجارب موفق سازمانی در حوزه انفورماتیک.

    ۸- برنامه‌ریزی و اهتمام شایسته و عالمانه به راهبردهای توسعه سازمانی، بهسازی و آموزش، ارزیابی و ارزشیابی، توانمندسازی و ارتقائ کیفی نیروی انسانی.

    توفیق روز افزون شما را در پیش‌برد اهداف مقدس انقلاب اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ماموریت‌های سازمانی از خداوند متعال آرزومندم. همچنین لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای عباس پورنصاری در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

    بلاغ /