اجرای طرح بزرگ شهر همدل در محله‌های مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت الاسلام میکائیل محمدپور در گفت و پو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ شعبه در استان مازندران و یک شعبه در شهرستان زابل دارد که در بحران‌ها در سراسر کشور پای میدان بوده و در طول سال هم به مستضعفین خدمت می‌کند؛ این قرارگاه هر سال برای ولادت امام حسن کار مهم و ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی (ع) گفت: در سال جاری سعی کردیم با توجه به منویات رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، طرح هر محله یک قربانی را در نظر داشته باشیم؛ این طرح از شهرستان بابلسر آغاز شده و استانی شده است که همه شهرستان‌ها پای کار این طرح هستند.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: همدلی مردمی با هر محله یک قربانی در سراسر استان مازندران را مسجد به مسجد را پیگیری کردیم که تا با همکاری ائمه جماعات، هیئات امناء مساجد و حسینیه ها، گروه های جهادی و خیریه‌ها ، هیئات مذهبی و قرآنی، دهیاران و دیگر عزیزانی که جزء ارکان مسجد و محله هستند، طرح بزرگ را انجام دهیم.
حجت الاسلام محمدپور اظهار داشت: ۲۸ فروردین سال جاری  همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان مازندران به نیت ظهور امام زمان (عج) حداقل  یک قربانی در همه ی محلات استان انجام خواهد شد؛ این طرح کاملا مردمی است و هر محله با توجه به ظرفیت خودش کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و خود مردم با همدلی نیز کار ها را انجام داده و به نیازمندان همان محله تقدیم می‌کنند.

وی افزود: همه عزیزان استانی پای کار هستند نماینده ولی فقیه در استان،  نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری،  نهاد‌هایی مانند‌ ستاد ائمه جمعه، سپاه، سازمان تبلیغات، سازمان اوقاف، حوزه علمیه، ، صدا و سیما و ورزشکاران ملی برای انجام این طرح و شکل گیری یک انسجام مردمی هماهنگ هستند؛ این فعالیت در راستای تقویت همدلی بین مردم و تبعیت از دستورات ولایت است که تأکید ویژه‌ای بر کمک‌های مؤمنانه دارند.

رئیس سازمان تبلیغات بابلسر گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همه ایام سال کنار مردم بوده، اما به مناسبت میلاد امام مجتبی در صدد یک کار مهم و همدلانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان مازندران بیش از ۴ هزار مسجد داریم و هدف ما مسجد محوری است تا مسجد هر محله متولی امر خدمت رسانی به مردم اطراف خود باشد.