حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه زوال دشمنان اسلام است

چاپ

به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در گردهمایی طلایه داران تبلیغ نوشهر ضمن محکوم کردن حادثه تکفیری در مشهد مقدس، شهادت روحانیون جهادی و امام محلات مشهد، حجج الاسلام اصلانی و دارایی را تسلیت گفت و افزود: همه ما مبلغان باید در نظر داشته باشیم که این حوادث، توطئه دشمنان به ویژه استکبار جهانی، اسرائیل و اذناب آنها در منطقه است.

شریف تبار حادثه تأسف بار و فاجعه دلخراش شکسته شدن حریم و بارگاه قدس رضوی و مضروب ساختن طلاب جهادگر عرصه تبلیغ دین و معارف قرآن و اهل بیت (ع) توسط عناصر وابسته به گروه‌های تکفیری، در ملأ عام و در مقابل دیدگان خانواده‌ها و زائرین و مجاورین امام رئوف در ماه ضیافت الهی را نشانه بارز ضعف و زوال دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: به همه مزدوران جنایتکار و حامیان اصلی تروریسم جهانی، گوشزد می‌کنیم با این دسیسه‌ها و جنایت‌ها، ریشه‌های فرهنگ جهاد و شهادت در جان و روح ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی و اراده و عزم، طلایه داران عرصه تبلیغ و خدمت گذاران حقیقی مردم عزیز ایران اسلامی، در ادامه طریق انقلاب اسلامی، محکم‌تر خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر هوشیاری و بصیرت عمومی نسبت به حفظ وحدت شیعه و سنی، تصریح کرد: بی شک دشمنان و معاندین اسلام و انقلاب، در پس این فاجعه، به دنبال ایجاد انشقاق در بین صفوف متحد و یکپارچه ملت ایران و شکاف بین قومیت‌ها و رخنه در بین مسلمین هستند که با مدد الهی و درایت و هوشیاری آحاد مردم فهیم، بصیر و مقاوم ایران اسلامی، این دسیسه نیز به سرانجام نخواهد رسید و روسیاهی از آن استکبار جهانی خواهد بود.

شریف تبار با اشاره به اهمیت منابر و فعالیت‌های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: امروز باید مبلغین بویژه امامان محلات و روستاها به دنبال احیای مسجد جامعه پرداز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشند و یک روحانی نباید به برنامه‌های درون مسجد اکتفا کند بلکه باید با تشکیل گروه‌های جهادی به دنبال حل مشکلات محله و روستا بپردازد.

وی بیان کرد: موضوعات سخنرانی هم براساس نیاز امروز بویژه آسیب‌های اجتماعی محله انتخاب شود و با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات مسکن، شغل و ازدواج جوانان باشیم.

انتهای پیام/