مطالبه مردم از مسئولین ، حفظ هورسان در لیگ برتر والیبال

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، در سال هایی که از ورزش رامسر در کشور نامی برده نمی شد، حضور شرکت هورسان در عرصه باشگاه داری و فعالیت در رشته های والیبال، دوچرخه سواری و والیبال ساحلی آن هم در بالاترین سطح ورزشی کشور، هورسان را تبدیل به ویترین و نماد ورزش رامسر نمود.

حدود ۸۰ ساعت پخش زنده تلویزیونی از بازی های یک تیم ورزشی از شهرستان رامسر و انتشار مداوم اخبار و نشر در معتبرترین رسانه های ایران باعث گردید تا رامسر با هورسان تبدیل به یک برند معتبر ورزشی گردد و کم کم و پس از سه سال فعالیت، مردم شهرستان و منطقه با نام هورسان علاقه مند به ورزش و والیبالی شدند که از پیشینه خوبی در رامسر برخوردار بود و پس از چند سال مجددا بر سر زبان ها و دل ها جا باز کرد.

حضور هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران با توجه به اینکه والیبال یک رشته المپیکی و محبوب بین مردم ایران است، ظرفیت بسیار خوبی را در منطقه ایجاد نمود و قطعا تداوم حضور این تیم با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی باعث اتفاقات مثبت همچون نشاط اجتماعی، رونق گردشگری ورزشی و در پی آن چرخش اقتصادی و همچنین سوق دادن جوانان به سمت فعالیت های ورزشی و اجتماعی در شهرستان خواهد شد.

اگر چه طی دو سال گذشته شیوع کرونا مانع حضور تماشاگران در سالن های ورزشی برای تشویق و حمایت مستقیم از تیم والیبال هورسان شد اما نباید این نکته مورد غفلت قرار بگیرد که حالا هورسان به ورزش به ویژه والیبال رامسر اعتبار بخشیده و در قلب تک‌ تک خانه های ما رامسری ها جا گرفته است.

حضور پرشور عامه مردم به ویژه جوانان‌ رامسری‌ در دو بازی با تماشاگر مسابقات فصل اخیر تیم هورسان که در سالن شهید صدر سادات شهر برگزار گردید، به همگان ثابت شد که در صورت برداشته شدن محدودیت های کرونایی استقبال مردم در حمایت مستقیم از این تیم ورزشی بالا و چقدر حال مردم با این تیم خوب است.

اگرچه انتظار مردم رامسر از تیم های ورزشی شهرشان بالاست و در فصل گذشته به دلیل مشکلاتی آن‌ چه مورد انتظار بود محقق نشد اما قطعا هورسان در ابتدای راه است و می‌ تواند با برنامه ریزی و بهره مندی از همه ظرفیت ها نام رامسر را در سطح ملی همچون دیگر حوزه ها بدرخشاند.

حال با توجه به شنیده ها، مالک و سرمایه گذار این تیم ورزشی که خود از جوانان بومی و دلسوز رامسر است قصد کناره گیری از لیگ برتر والیبال را دارد که در این بین هم مردم و هم مسئولان باید ضمن مطالبه گری با حمایت ها و پشتیبانی های معنوی بر استمرار فعالیت باشگاه در سطح ورزش ملی، از انحلال تیم جلوگیری و بر تقویت آن تاکید کنند.

بی شک انحلال این باشگاه ورزشی علاوه بر ضررهای مادی برای شهرستان، بر انتقادات اجتماعی و نا امیدی جوانان و چهره های با استعداد و همچنین عدم تمایل دیگر سرمایه گذاران برای ورود به حوزه ورزش و نشاط اجتماعی منتج خواهد شد.

یادداشت: حسین قاسمی