آغاز طرح نوروزی پلیس در محورهای مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛ سیدموسی حسینی در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی شامل راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات بیمه‌ای و سایرین، اظهار کرد: هدف از این رزمایش، سنجش آمادگی کلیه دستگاه‌های امدادی بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی با ۱۰۰ درصد توان طی تعطیلات سال جدید؛ افزود: استان مازندران آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از مسافران را دارد و تمهیدات لازم برای این منظور با برگزاری جلسات متعدد اندیشیده شده است.

جانشین انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: امروز ما با دستگاه‌های امدادی استان هم قسم شدیم تا بتوانیم استان مازندران را در طرح نوروزی به عنوان استان برتر در بحث خدمات رسانی در سال ۱۴۰۱ معرفی کنیم.

حسینی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های قبل از سال نو توسط نیروی انتظامی، طرح چهارشنبه آخر سال از امروز است؛ تاکید کرد: همکاران ما و دستگاه‌های امدادی در سراسر استان آماده هستند تا ضمن حضور در جای جای استان مازندران بتوانند با طرح‌های پیشگیرانه از چهارشنبه آخر سال به سلامت عبور کنیم.

وی اعلام کرد: نیروی انتظامی در این طرح با ۱۰۰ درصد توان و به صورت میدانی حضور خواهد داشت تا از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال پیشگیری کند و از مردم تقاضا داریم تا به توصیه‌های پلیس توجه کنند و از بازی‌های مخاطره آمیز جلوگیری شود.

جانشین انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس تا پایان این طرح در کنار مردم خواهد بود و امیدواریم پایان سال را با امنیت کامل پشت سر بگذاریم.