فرمانداران حق وضع محدودیت جدید ندارند

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در دور جدید اعمال محدودیت‌های هوشمند، مقوله‌ای به نام تعطیلی نداریم؛ تنها به صورت هفتگی برخی محدودیت‌ها اعمال می‌شود و با عادی شدن شرایط در هفته بعد از آن، محدودیت‌ها رفع می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ملاک کار فرمانداران، باید محدودیت‌های اعلامی از طریق ستاد و قرارگاه استانی مقابله با کرونا باشد بنابراین فرمانداران حق وضع محدودیت جدید ندارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: برای ورود اتباع خارجی از طریق مرزهای زمینی به کشور، ملاک تزریق دو دوز واکسن و ارائه تست منفی PCR است.

به گزارش ایسنا، در ادامه دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: با تهمیدات اتخاذ شده در هفته اخیر، پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی بهتر شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی عنوان کرد: با این حال، همچنان در پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی در شهرهای بهبهان، آبادان، رامشیر، شادگان و کارون مشکل وجود دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه دو سه هفته حساس در پیش است،گفت: در صورت کنترل شرایط بیماری با حمایت از طرح شهید سلیمانی، امیدواریم نوروز خوبی داشته باشیم.