پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23721
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    برخی‌ها در تلاش ترویج فرهنگ غربی در ایران هستند/انتقاد از برخی رانت بازی‌ها و ضعف نظارت در اجرای پروژه‌ها

    نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وزارت ارشاد باید نظارت بیشتری روی فیلم‌ها داشته باشد، گفت: برخی‌ها تلاش دارند در ایران فرهنگ غربی را ترویج دهند اما بدانند بالای سر روسای جمهور، ولایت فقیه است و ایران را تحویل غرب نخواهند داد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز مازندران با تاکید براینکه همه شما خوبان و خودم را به تقوای الهی توصیه می کنم اظهار کرد: اگر عقیده شهادتین بخواهد مستقر و پایدار باشد به برکت تقوا محقق می شود.

    خطیب جمعه ساری با اشاره سالروز شهادت حجت الاسلام محلاتی، گفت: امروز روز روحانیت و دفاع مقدس نامیده شده است.

    وی به چهار هزار شهید روحانی کشور اشاره و بیان کرد: ۴۰۰شهید از این تعداد به استان مازندران اختصاص دارد که نسبت به جمعیت از هر صنفی شهدای روحانی بیشتر هستند.

    نماینده ولی فقیه در مازندران امروز نقش اخلاق در زندگی بسیار سرنوشت ساز است و باید دل به ارزش های اخلاقی بسپاریم، افزود: پیش از آن که زمان مرگ برسد باید اخلاق مدار باشیم.

    وی به سالروز عملیات خیبر در بصره عراق اشاره کرد و گفت: امروز به برکت صنعت گران حوزه نظامی به جایی رسیده ایم که موشک خیبر شکن درست کرده ایم و هشت برابر صوت حرکت می کند و ضد گنبد آهنین اسرائیل است.

    محمدی لائینی به روز تجلیل از اسرا  و مفقودین جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: تکریم خانواده های مفقودین دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است.

    وی با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی گفت: این شخصیت دینی و علمی ثمرات و برکات زیادی در عرصه های علمی به ویژه نجوم و ریاضی از خود به یادگار گذاشته است.

    محمدی لائینی ضمن گرامیداشت روز مهندس، افزود: در برخی از بخش های راه سازی،‌مسکن سازی و… از ظرفیت مهندسین ایران اسلامی استفاده نمی کنیم و به جهت رانت بازی هایی که متاسفانه وجود دارد با پرداخت جریمه هایی سازه های معیوب ساخته می شود.زمین خواری و دست اندازی و نه چنین صنعت خودروسازی و… زیبنده مردم ایران اسلامی نیست.

    وی با بیان اینکه رهبری در سالروز قیام تبریز فرمودند:قدردان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن هستیم، اظهار کرد: رهبری همچنین فرمودند: نباید نیاز امروز ما را از تامین نیاز آینده باز دارد.

    محمدی لائینی به تاکید رهبری به افزایش جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: در برجام به بخشی از توصیه های رهبری توجه نشد که امروز با این مشکلات دست و پمجه نرم می کنیم.

    وی با بیان اینکه فعالیت های مرتبط با نمازجمعه هرهفته به بچه های مسجد یک منطقه از ساری واگذار می شود که امروز فعالان مسجد موسی بن جعفر(ع) خیابان فلسطین در نمازجمعه ساری فعالیت دارند قدردان این همت بچه های مسجد هستیم، افزود: حضور مسجدی ها در نمازجمعه شایسته تقدیر است.

    محمدی لائینی با اشاره به معضلاتی که آمریکا در افغانستان ایجاد کرده، گفت: مسئولین خائن به اعتراف به دوستی و اعتماد به آمریکا معترف هستند.

    وی به جریان آمریکا زدگی و آمریکا گرایی که درحال ترویج و تبلیغ در کشور اشت اشاره کرد و افزود: جریان جشنواره فیلم فجر یکی از این مبلغین این فرهنگ نادرست هستند.البته در این جشنواره فیلم های خوبی ساخته شده که قدردان همت هنرمندان ارزشی هستیم.

    امام جمعه ساری به فیلم «موقعیت مهدی» ویژه شهیدان باکری اشاره و بیان کرد: متاسفانه برخی از فیلم ها فرهنگ ازدواج سفید و حرام زادگی را به اسم قداست عشق مروج هستند که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

    وی با بیان اینکه انگاه که در اتحادیه شوروی سابق مردم جلوی مک دونالد صف کشیدند فاتحه این کشور خوانده شد، گفت: جشنواره فیلم فجر همانند مک دونالد برای ایران اسلامی سم است. نباید در این جشنواره به کسانی جایزه بدهند که مروج فرهنگ بیگانه غرب هستند.

    نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بیشتر به روند اجرای این جشنواره نظارت می کرد، افزود: بالای سر روسای جمهور ولایت فقیه است و ایران را تحویل غرب نخواهند داد. این مملکت دیگر به دوران ذلت نوکری به آمریکا و غرب بازنخواهد گشت.

    برچسب ها :