پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23707
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کمک‌های مومنانه جلوه‌ای از مظاهر اسلامی است/ فقر و بیکاری تنها با مهارت برطرف می‌شود

    معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: فقر مهارت داریم و نیاز است که مهارت خود را بیشتر کنیم چون بیکاری را نمی توان با پول حل کرد بلکه با مهارت حل می‌شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، میثم معافی در مراسم رزمایش کمک مومنانه که از سوی حوزه‌های مقاومت بسیج امام خمینی(ره) و حضرت ام البنین(س) سپاه میاندورود در شهر طبقده شهرستان میاندورود برگزار شد با بیان اینکه از مظاهر خط امام (ره) همین کمک مومنانه است، اظهار کرد: کمک مومنانه لبیک به رهبری است و تاریخ قضاوت خواهد کرد که ملت ایران چه ملت باشکوهی است.

    وی بیان کرد: گردش مالی هزار و ۳۰۰ میلیاردی کمیته امداد مازندران که دو سوم آن کمک‌های مردمی است نشان از ویژگی منحصر به فرد مردم ما دارد.

    معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سه خصلیت برای حضرت علی(ع) بسیار استراتژیک است، خاطرنشان کرد: ابوکرار یعنی پدر مهاجمان، ابوتراب پدر خاکی‌ها و ابوالایتام پدر ایتام سه خصلت ویژه آن حضرت است که ما باید به این سه پدری نزدیک شویم.

    معافی تصریح کرد: سردار شهید همدانی در ابتدای جنگ در سوریه همسر و دو دختر جوان خود را به سوریه برد و آنجا مستقر کرد و حتی در برهه‌ایی امکان داشت خانواده‌اش اسیر داعش شوند و یکی از اوج وحشی گری‌های داعشی‌ها تعدی به نوامیس بود اما سردار مهاجمی بود که اهل فرار نبود.

    وی با تاکید بر اینکه قرآن می‌فرماید که اگر مقاومت کنید پیروزی متعلق به شما است، افزود: اینکه یک عده همه چیز را در امضای کری و اجازه آمریکا ببینند و از مقاومت فاصله بگیرند شکست حتمی است اما مقاومت شاید با سختی همراه باشد اما نتیجه آن بسیار بهتر از سازش است.

    معافی به ابوتراب یعنی خاکی بودن ویژگی حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: مسئولان اگر خوی اشرافی گری نداشته باشند مردم در هر شرایطی با آنها همراه خواهند بود.

    وی با اشاره به توجه ویژه حضرت علی(ع) به ایتام، تاکید کرد: امام خمینی(ره) تنها بعد از ۲۲ روز از پیروزی انقلاب کمیته امداد را تشکیل داد و نشان از توجه ویژه امام به محرومان است و از ویژگی پیروان امام خمینی(ره) هم کمک کردن به محرومان است.

    معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه نازلترین نوع فقر، فقر اقتصادی است، اظهار کرد: فقر مهارت داریم و نیاز است که مهارت خود را بیشتر کنیم چون بیکاری را نمی‌توان با پول حل کرد بلکه با مهارت حل می‌شود.

    برچسب ها :