نسیم ساحل انزلی در لیگ برتر فوتبال

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، تیم فوتبال ملوان با ضربه سر دقیقه ۱+۹۰ عظیم گوک، نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان را با یازدهمین پیروزی به پایان رساند و با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شد. ۱۱ پیروزی و ۶ تساوی، ملوان تحت مازیار زارع را به تیمی شکست‌ناپذیر در لیگ امسال تبدیل کرده است؛ تیمی که این فصل نشان داد هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ فنی و ساختاری یک درجه از تیم‌های لیگ یکی و حتی بعضی تیم‌های لیگ برتری بالاتر است.

قوهای سپید انزلی زمانی که دو بال اصلی خود یعنی مدیریت و نیمکت را به دو ستاره سابق و محبوب خود یعنی پژمان نوری و مازیار زارع سپردند، انتظار چنین روزهایی را هم داشتند؛ روزهایی که تیم‌شان با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم و سوم، صدرنشین و قهرمان لیگ یک باشد و باشگاهشان در مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا هوای دوست‌دارانش را با کارهای فرهنگی داشته باشد.

آن‌ها راه امتیازگیری از تیم‌های بالانشین را بلد بودند و مقابل خیبر، مس کرمان و استقلال خوزستان تسلیم نشدند و آرمان گهر رده چهارمی را هم در همان هفته نخست با دو گل شکست دادند. برترین خط دفاع لیگ یک و سومین خط حمله برتر لیگ یک از آن تیم مازیار زارعی است که نتیجه گرفتن در فوتبال ایران را یاد گرفته است زیرا قهرمان‌های اخیر لیگ برتر و لیگ یک، عمدتا دارای بهترین خط دفاع‌های لیگ بوده‌اند. ملوان شاید به اندازه خیبر ستاره‌های نام‌آشنا و کادر فنی با تجربه نداشته باشد اما تیم یک‌دست سفیدپوش بندر انزلی، متحدتر از دیگر تیم‌های لیگ یکی است؛ تیمی که با حذف از جام حذفی، حالا تمام تمرکزش روی لیگ یک و صعود به لیگ برتر است و کار راحت‌تری نسبت به خیبر رده دومی دارد.

پوریا غلامی، عظیم گوک، امیرحسین یحیی‌زاده و کاپیتان صادق بارانی ستاره‌های تیمی هستند که بعد از ۶ سال، قرار است دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران برگردد و چهره لیگ برتر با نسیم ساحل انزلی دوباره نوازش شود. ملوان و مازیار زارع برای تکمیل ماموریت خود، یک نیم‌فصل که از دوم اسفند آغاز می‌شود، وقت دارند؛ نیم‌فصلی که کاملا متفاوت از نیم‌فصل نخست خواهد بود زیرا هم جنگ صعود داغ‌تر است و هم رقابت برای بقا دشوارتر خواهد شد.