فرمانده کل ارتش: ارتش مورد احترام و اعتماد مردم است

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه مبارکه فجر و در آستانه ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش به صورت سرزده در فرماندهی آموزش‍ های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان، روند آموزش‍ های ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز تاریخ ساز نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش السابقون السابقون است و کارکنان ولایتمدار این نیروی الهی همواره در بزنگاه ها با بصیرت عمل کرده اند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با تشریح اهمیت ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در میثاق با ولایت و پیوستن به انقلاب خاطرنشان کرد: بیعت تاریخی با امام خمینی ( ره) درروز ۱۹ بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و پایه های انقلاب را محکم کرد و ضرورت دارد تاثیر این حرکت بی بدیل برای جوانان تشریح شود تا عزیزان دانشجو و هنرآموز ارزش حرکت شجاعانه، جهادی و تاریخ ساز نیروی هوایی الهی را بیشتر از قبل درک کنند.

فرمانده کل ارتش همچنین در دیدار با فرماندهان و مسئولان این مرکز گفت: مردم عزیز ایران اسلامی ارتش را دوست دارند و ارتش مورد احترام و اعتماد ملت شریف ایران است که این حسن اعتماد و احترام برای یکایک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مراکز آموزشی گفت: محیط‌های آموزشی و پژوهشی همواره حس اعتماد به نفس و عزت نفس را در دانشجویان و هنرآموزان تقویت و در ادامه نهادینه می کند.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر لزوم استفاده از طرح‍های نخبگان و جوانان تحت آموزش در این یگان، افزود: از طرح‌های ابتکاری نخبگان جوان در نیروی هوایی و همه یگان‍های ارتش استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن این طرح‍ها به کار خواهیم بست.