پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23634
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    محور‌های مازندران زیر بارش برف و باران/ محور کیاسر به سمنان بسته شد

    رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون تردد خودروها در جاده های سوادکوه ، چالوس و هراز جریان دارد اما به دلیل بارش برف دیشب مسیر لغزنده است .

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اثر بارش برف شب گذشته جاده کیاسر تا اطلاع بعدی بسته است.

    وی بیان کرد: هم اکنون تردد خودروها در جاده های سوادکوه ،  چالوس  و هراز جریان دارد اما به دلیل بارش برف دیشب مسیر لغزنده است .

    رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به دلیل ریزش شدید برف شب گذشته جاده کیاسر تا اطلاع بعدی بسته است افزود: راهداران در حال برف روبی و نمک پاشی برای بازگشایی مسیر هستند.

    جهان تاب از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

    وی ادامه داد: با توجه به ریزش خفیف برف در جاده‌های کندوان محدوده سیاه بیشه، هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم، سوادکوه محدوده گدوگ و کیاسر لغزنده و داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

    جهان تاب افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد.

    رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

    معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران نیز گفت: آسمان مازندران امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ابری و سرد همراه با بارندگی، ارتفاعات مه آلود با بارش برف، از شب بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر خواهد بود.

    احمد اسدی تصریح کرد: هوای مازندران از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

    وی افزود: وضعیت جوی مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

    مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها :