اجرای ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه در دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ محمدرضا خمسیه در نشست خبری بمناسبت دهه مبارک فجر با بیان اینکه بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی میگذرد و هر روز شاهد بالندگی و پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم گفت: نکات برجسته انقلاب که موجب استمرار اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی شده، پای بندی آحاد ملت به آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شعارهایی که در شروع انقلاب اسلامی مطرح شد نشانگر این بود که طاغوت سبب ذلت کشور شد.

وی تصریح کرد: در گذشته عظمت و شکوه در عرصه های مختلف از آن ایران بود و با حضور حکومت های پهلوی و شاهنشاهی و خودفروخته شاهد ذلت بودیم و با حضور کشورهای مختلف غربی ثروت ها و نعمات عظیم کشور از بین رفته و روح خود باروری رخت بربسته بود.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه در دوران پهلوی رشد و پیشرفت مطلوب حاصل نشد و اجازه بروز استعداها وجود نداشت و مستشاران غربی اجازه فعالیت های دینی و اجتماعی نمیدادند و در وابستگی کامل به غرب بودند گفت: در دوران پهلوی و قاجار آنچه در پرورش نیروی انسانی وجود داشت تربیت نیروهای وابسته بود که دارای عزت نبودند و غرب زدگی رواج داشت.

سرهنگ خمسیه افزود: آنچه از شروع انقلاب اسلامی سبب شکوفایی شد شعارهای مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب بود که استقلال، عزت، عقلانیت و برادری را در کل جهان طنین انداز کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بالنده و زنده بوده که بیش از چهار دهه خوش درخشید و به بلوغ رسید در ادامه مسیر در حرکت است و با نقد پذیری و قابل اصلاح بودن در روند کار و فعالیت ها در حال شکوفایی است.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی با رای مردم تثبیت شد و در سال‌های گذشته در مرحله دولت سازی دچار چالش شدیم که در حال اصلاح هستیم خاطر نشان کرد: اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی عبور از دولت اسلامی بوده و گام دوم تمدن ساز برای رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی نوپا و آغاز آن از نقطه صفر بود و هر آنچه در گذشته از حکومت رژیم منحوس پهلوی حاکم بودند همه کشورهای غربی علیه ما بودند و هوشیاری و رشادت های مردم همیشه در صحنه سبب شکست دشمنان شد.

وی افزود: شاهد تصویر سازی غلط و نا امید کننده از طرف کشورهای معاند شاهد هستیم که ارتباط مردم نسبت به رشد و پیشرفت را کم رنگ و نا امید کنند که هدف شان توطئه و دشمنی است.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: ملت غیور ایران بیش از چهار دهه پای انقلاب ایستادند و عزت و اقتدار در دوره های مختلف سبب بالندگی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت کشور ایستادگی و صلابت بود و باید به مطالبه به حق مردم توجه شود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی روی کار آمد که نهضت بزرگ دینی انقلاب افتاد و به ثمر نشست و در ادامه مسیر توجه به مسئله تبیین مهم است و در مقابله با دشمنی دشمنان هر کدام بعنوان وظیفه مثل یک چراغ پیرامون خود را روشن کنید.

وی تصریح کرد: تلاش دشمنان در فضای مجازی ترویج فتنه و نا امید کردن مردم است که باید با بصیرت افرایی و تبیین برنامه های انقلاب اسلامی با آن مقابله کنیم و این رسالت بر عهده همه قرار دارد تا افکار صحیح و روشن را تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری و تبیین اندیشه های حصرت امام و مقام معظم رهبری یک جهاد است گفت: دشمنان انقلاب در نسل کشی و کودک کشی پیشقدم هستند و کشورهای غربی بصورت مستقیم و غیر مستقیم با ظلم و زور و استبداد در راستای از بین بردن هویت اسلامی در تلاش هستند.

سرهنگ خمسیه افزود: شناخت دشمن و شیوه های آنها کمک بزرگی برای محاسبات درست است.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در اولویت کشور است و دولت، قوه مجریه و قوه قضاییه که امروز مسئولیت را برعهده دارند پای کار هستند تصریح کرد: امروزه مردم ما مطالبه و دغدغه مشکلات دارند که مسئولان وظیفه دارند پیگیری کنند اما صف معاندین با آنها جداست.

وی افزود: به سرمایه های عظیم، بالقوه و بالفعل توجه شود و مسئولان با تعامل سازنده کمک کند و سرمایه های کشور به میز مذاکره و غرب معطوف نشود.

 

وی افزود: به سرمایه های عظیم، بالقوه و بالفعل توجه شود و مسئولان با تعامل سازنده کمک کند و سرمایه های کشور به میز مذاکره و غرب معطوف نشود.

فرمانده سپاه رامسر گفت: مدیران شهرستانی به ظرفیت های انسانی و سرمایه های عظیم در حوزه کار آفرینی و تولید توجه کنند.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: در آستانه چهل و سومین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و استمرار انقلاب اسلامی و دهه فجر حامل پیام برای مردم است که اهل استقلال پیروزی و ایستادگی است و انقلاب اسلامی با قدرت ادامه میدهد و هر کس قصد دست درازی دارد ملت تا پای جان ایستاده اند.

وی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۸۶ عنوان و ۵۷۰ برنامه در حوزه های مختلف برگزار می‌شود.

سرهنگ خمسیه افزود: فعالیت های مجموعه بسیج پروژه های عمرانی ادارات و دستگاه ها، آبرسانی و محرومیت زدایی است و در این راستا ده خانه محروم ساخته شد و مرمت و بازسازی خانه ها، ایجاد صندوق های قرض الحسنه در راستای اشتغالزایی و ده میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت اشتغال به واحدهای تولیدی اعطا شد.

وی تصریح کرد: در راستای کمک مومنانه بیس از ۴۹۰۰ سبد کالا به ارزش دو و نیم میلیارد تومان به خانواده ها تقدیم و امسال ۱۶۰۰ سبد کالا و ۹ جهیزیه نوعروسان ۲۱۶ میلیون تومان اعطا شد.