افتتاح ۸۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر/۲۰ واحد صنعتی از انحصار بانک‌ها خارج شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، قربانعلی ولی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح وبهره برداری ۲۵طرح عمرانی آموزشی ودرمانی در شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد:این طرحها با ارزش ریالی ۸۷میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید وعلاوه بر این طرح های عمرانی برنامه‌های فرهنگی وهنری در غالب جشنواره های بومی ومحلی در غالب جشنواره بازی وغذا وتوانمندسازی بانوان در بخش‌های این شهرستان اجرا خواهد شد.

ولی‌زاده بیان کرد: با توجه به دغدغه‌های دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام بسیاری از پروژه های عمرانی این شهرستان در محور این حوزه است.

این مسئول ادامه داد: با انسجام و همدلی بین سه قوه باعث شده است که بسیاری از طرح های که در چند سال گذشته به سرانجام نرسیده بود در حال حاضر توانستیم بسیاری از این پروژه ها را به کمک پیگیری نمایندگان که نیازمند اعتبارات استانی و بوده است را در اولویت قرار دهیم وبرخی از این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

فرماندار بابل تصریح کرد:البته ۱۱پروژه این شهرستان که اولویت دار است به اعتبارات ملی نیازمند است که امید داریم در سفر ریس جمهور به این شهرستان این اعتبارات را از منابع ملی جذب کنیم.

ولی زاده گفت: اگرچه بسیاری از پروژه های در حال بهره برداری پروژه‌های نیمه کاره ای سالهای گذشته بوده است اما پروژه های بوده است که به دلایلی گوناگون مسکوت باقی مانده بودند وبا پیگیری‌های دولت وجذب سرمایه گذار بخش خصوصی به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: طرح های منتخبی چون ساماندهی پسماند وآب شرب وورزش نیازمند تأمین اعتبارات کلان ملی می باشد که امید داریم در سفر ریس جمهور به استان مازندران این اعتبارات تأمین ودر اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بابل ادامه داد: با تمهیدات دولت در راه اندازی کارگاه های راکد در حال حاضر ۲۰واحد صنعتی که در انحصار بانکها بوده اند به چرخه تولید باز گردد.

ولی زاده در پایان با تشکر از اصحاب رسانه به عنوان بازوان این شهرستان در امر اطلاع رسانی اظهار کرد: امیدداریم رسانه ها نیز قبل از آن که مسئله ای امنیتی شود مشکلات را بررسی وبا ارائه راهکارهای مناسب ما را در پیشبرد اهداف خدمت به مردم بیش از گذشته یاری رسانند.