برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی کرونا است

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همه مناسبت‌ها، یک ظهور و جلوه میدانی و و یک پیام و محتوا دارد که باید به هر دو بُعد آن توجه شود.

وی افزود: پاسداشت دهه فجر همچون جشن‌های نیمه شعبان و اعیاد مذهبی باید با نشاط و سرور و امیدآفرینی همراه باشد و امسال با تقارن ایام ماه مبارک رجب و جشن انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی، هیأت مذهبی و مساجد شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم خواهیم بود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به جایگاه خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و تکریم و تعظیم آنان، تأکید کرد: سردار سلیمانی یک ذخیره و سرمایه بزرگ معنوی است که باید به دنبال ترویج مکتب و منش او باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین و تعمیق شعارها و آرمان‌های انقلاب و جهاد روایت‌گری و روشن‌گری در مقابل هجمه همه‌جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن را یک ضرورت برشمرد و با بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف، تصریح کرد: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب با زبان آمار و ابزار هنر همراه با خلاقیت و نوآوری ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در برپایی جشن‌ها و مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: حفظ سلامتی و جان مردم بسیار مهم است و برپایی راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورتی‌که شرایط کرونایی کشور برای راهپیمایی سراسری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مناسب نبود، جشن طلوع چهل و چهارمین سال انقلاب با روش‌ها و شیوه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با نمایندگان و روسای کارگروه‌های تخصصی و کشوری بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.