موانع خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران رفع شود

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه کار فرهنگی برای جامعه هدف این اداره کل بسیار مهم است، اظهار کرد:دشمن روی ناامید کردن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  و جانبازان از انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید آسیب ها در ارائه خدمت به این خانواده ها شناسایی و مرتفع شود، افزود: تکریم والدین و خانواده های شهدا باید حضوری و به صورت چهره به چهره انجام شود.

وی با بیان اینکه سلامت اداری اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا مورد توجه باشد.ایجاد زمینه کارآفرینی برای این قشر با دادن ایده و تسهیلات ارزن قیمت مورد توجه باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه شان فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان در ارائه خدمت مورد توجه باشد، اظهار کرد: نظارت بر کار امورایثارگران دستگاه های فرهنگی همانند آموزش و پرورش،‌دانشگاه ها و … مورد توجه باشد تا شان فرزندان و خانواده های شهدا در دریافت خدمات از این دستگاه ها حفظ شود.

وی مطالعات و راهبرد برای انجام امورات خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان مهم و اساسی است، گفت:باید ‌برای بصیرت افزایی، افزایش بصیرت سیاسی و حفظ عفاف و حجاب فرزندان این قشر کار فرهنگی انجام شود.

محمدی لائینی با تاکید براینکه باید تکریم همسران شهدا هم ردیف مادران شهدا مورد توجه باشد، افزود:نقش همسران شهدا در تربیت فرزندان شاهد بی بدیل است نباید این نقش نادیده گرفته شود.

امام جمعه ساری بیان کرد: بعضی از دستگاه ها و نهادهای انقلابی به مرور حالت جهادی و تلاشگری شان کمرنگ می شود که پسندیده نیست نباید نهادهای انقلابی از دردمندی و جوش و خروش و میدانی بودن بیفتند.