کد خبر : 23566 | تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۹

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۲۵ سری جهیزیه در نوشهر/چالش آبی در مازندران رفع می‌شود

فرمانده سپاه کربلا از اهدای ۲۵ سری جهیزیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در ویژه‌برنامه نهضت کمک مومنانه در نوشهر خبر داد.

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه نهضت کمک مومنانه در قالب اهدای ۲۵ سری جهیزیه و ۲۰۰۰ بسته معیشتی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، فرمانده سپاه نوشهر، فرماندار، بخشدارمرکزی، اعضای شورای شهر ، خیرین ، فرماندهان حوزه های مقاومت و مادران شهدا در محوطه سپاه شهرستان نوشهر برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در مراسم اهدای ۲۵ سری جهیزیه و دوهزار بسته معیشتی که همزمان با میلادحضرت فاطمه زهرا (س)در سپاه شهرستان نوشهر با حضور مسوولان و‌مادران شهدا برگزار شد گفت : امروز هرچه داریم از عزت و برکت و رحمت و اقتدار بواسطه زحمات مادران شهدا و خانواده های شهدا است و ما مدیون این خانواده های بزرگوار هستیم .

وی با تبریک میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر و تشکر از همه خیرین افزود : خدارا شاکریم که توفیق خدمت به مردم را داریم و هرچند اندک شاهدخوشحالی و نشستن لبخند بر لبان مردم باشیم که یک بخش کوچکی از مشکلات آنان قرار است برطرف شود و این امرخیربواسطه خیرین صورت می‌گیرند که جای تقدیر و تشکر است.

مسلمی تصریح کرد : خیرین همواره برای اقدامات بسیار خوب مانند کمک مومنانه در کنار مجموعه سپاه هستند و همکاری دارند تا بتوانیم یک بخشی از مشکلاتی را که در حوزه ماموریتی استان مازندران است برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد : در حوزه ساخت خانه های محرومین که به  نیازمندان می‌رسد یکی از روزهای بسیار خوب است که با دستان مجموعه سپاه به واسطه خیرین می توانیم یک رضایتمندی برای این قشر زحمتکش در استان مازندران داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه توفیق آن را داریم به عنوان بخشی از بدنه نظام مشکلاتی که در استان است را پیگیر تا مرتفع شود افزود : امسال با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که متشکل از فرمانده سپاه ، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین بنیاد برکت است برای نخستین بار چالش آبی را که در سطح استان با آن مواجه هستیم هدف‌گذاری کردیم و امسال و در ادامه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۱۵ میلیارد تومان برای استان جذب بودجه کردیم.

وی با اشاره به اینکه باید چالش آبی در استان رفع شود ادامه داد: با همکاری آبفا استان چالش آب را در استان علیرغم اینکه در وضعیت خوب جوی قرار داریم اما بواسطه مشکلات زیرساختی و فنی در استان هر ساله شاهد مشکلات آبی هستیم ؛ برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم بخشی از مشکلات را در دو ماه باقیمانده از سال و همچنین در شش ماه سال ۱۴۰۱ برطرف کنیم.

مسلمی بیان کرد: در حوزه بالادست و مناطق محروم مشکلات راه روستایی و جاده های بین مزارع باید برطرف شود و در هدف گذاری های خوبی که صورت گرفته با تشکیل جلسات مستمر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که متشکل از نهادهای انقلابی است بخشی از مشکلات را با کمک دولت برطرف کنیم.

گفتنی است در این مراسم از دو مادر شهید بزرگوار بمناسبت روز مادر تجلیل شد.

  • آخرین خبر
  • ::

  • پربازدیدترین ها
  • ::

  • پربحث ترین ها
  • ::

  • صفخه اصلی سایت