پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23516
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ دی, ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    محور کندوان بازگشایی شد/برفروبی بیش از ۳ هزار کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بازگشایی محور کندوان خبر داد و گفت: محور کندوان که به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود اعلام گردیده بود با تلاش شبانه روزی راهداران و با توجه به کاهش شدت برف و ایجاد ایمن سازی به صورت دو طرفه بازگشایی شده است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، اسماعیل فولادی در گفت و گویی اظهار کرد: جاده کندوان و آزاد راه تهران شمال پس از ۲ روز عملیات راهداری بازگشایی شده و زیر بار ترافیکی رفته اند.

    وی بیان کرد: این دو محور ارتباطی از ساعت ۶ صبح دیروز به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و سنگ بسته شده بود.

    به گفته سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حال حاضر، همه جاده‌های استان باز است فقط برخی از محور‌های روستایی و کوهستانی استان بسته است که تلاش برای بازگشایی این جاده‌ها ادامه دارد.

    فولادی گفت: با توجه به تداوم بارش سنگین برف و کولاک و کاهش دما در طی چند روز آینده در سطح محورهای کوهستانی استان به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

    وی ادامه داد: هم اکنون ۳۳ اکیپ راهداری با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش وحضور بی وقفه راهداران با ۳۳ اکیپ راهداری در ۵ روز گذشته بیش از۳ هزار و ۲۳۴ کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در ۶۰۱ مرحله برف روبی شد.

    برچسب ها :