پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23474
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ دی, ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رسانه‌های انقلابی نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود

    فرمانده سپاه کربلا گفت: اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت ۲۱دی ماه سالروز تاسیس بسیج رسانه پیامی صادر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ۲۱دی ماه سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که به عنوان سالروز تاسیس بسیج رسانه نامگذاری شده است، نماد و الگوی شاخص برای اصحاب رسانه است که با هدف روایت حقیقت، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و روشنگری، در جبهه جنگ نرم به جهاد تبیین بپردازند.

    جامعه رسانه‌ای با داشتن شهدایی همچون غلام رضا رهبر که برای روایت درست و ثبت حقیقت از جان خویش گذشت تا روایت‌های ناب دفاع مقدس در تاریخ برای همیشه و تا ابد ماندگار بماند، رسالتی بس سنگین در پاسداری از حریم اسلام و ولایت را به دوش می‌کشد.

    در این برهه حساس، ضروری است اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

    ما در عصر جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و دشمن با ابزار‌های پیشرفته و پیچده و متنوع رسانه‌ای به جعل روایت‌ها می‌پردازد تا به جبهه انقلاب ضربه بزند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است»؛ لذا به اهتزاز نگه داشتن پرچم ارزش‌های دینی و انقلابی در مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی چیزی جز تلاش جهادی رسانه‌ای برای خنثی سازی اهداف جبهه شیاطین برای آن متصور نیست.

    بی شک اصحاب رسانه می‌بایست در مواجهه با جبهه دشمنان، برنامه ها، ترفند‌ها و ابزار‌های مقابله با آن را نیز بشناسند چرا که اگر رسانه‌ای دشمن شناس نباشد، نمی‌تواند مایه روشنگری باشد و به نفع انقلاب و نظام اسلامی قلم بزند.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه و قدردانی از همت انقلابی همه فعالان رسانه‌ای بویژه جهادگران رسانه‌ای استان مازندران که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها امام و شهدا، افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مردم انقلابی و همچنین ایجاد فضای مطالبه گری از مسئولین در تلاش هستند، تاکید می‌کنم، سرمایه اصلی هر رسانه ای، اعتماد عمومی است که این به واسطه اعتنا به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم جامعه با حفظ کرامت، صداقت و خلوص در بیان و نیز شرافت و عزت نظام اسلامی بدست می‌آید و رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های انقلابی باید برای تقویت غیرت دینی و اعتماد عمومی جامعه علی الخصوص در این پیچ تاریخی، هوشمندانه‌تر از گذشته در زمینه‌های کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، به صورت حرفه‌ای و قوی ظاهر شوند و عمل کنند و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با هدف مدیریت و هدایت اندیشه، ترویج فرهنگ و روحیه جهادی، اخلاق اسلامی و جهت دهی افکار به فرهنگ ناب اسلامی و تشویق و ترغیب به پیشرفت و امید افزایی موتور محرک کشور باشند.

    برچسب ها :