تداوم بارندگی‌های خفیف و پراکنده در مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، احمد اسدی در گفت‌وگویی درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران در روزهای آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۱۸ دی‌ماه تا روز جمعه ۲۴ دی‌ماه عمدتا صاف تا نیمه ابری همراه با بارندگی است.

وی افزود: بر این اساس، آسمان استان برای امروز، در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها، نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در بعدازظهر و شب ابری با بارش خفیف و پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات نیز آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه آسمان فردا یکشنبه نوزدهم دی‌ماه را نیمه ابری تا ابری اعلام کرد و گفت: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای احتمال بارش خفیف پراکنده همراه با کاهش تدریجی ابر، پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه است و از سه شنبه شب در ارتفاعات غربی، بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران، با توصیف آسمانی صاف تا نیمه ابری برای روز چهارشنبه، گفت: آسمان استان برای روز پنج‌شنبه، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود که از بعدازظهر با وزش باد، به‌تدریج با بارندگی و کاهش دما همراه خواهد بود.

اسدی متذکر شد: آسمان آخرین روز هفته جاری در استان، صبح ابری با با بارندگی و به‌تدریج با کاهش ابر، پیش‌بینی می‌شود.