پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23414
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ دی, ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    هفته‌ای عمدتا ابری در پیش است/آغاز برف و باران زمستانی در مازندران

    معاون هواشناسی مازندران، آسمان این هفته استان را عمدتا نیمه ابری تا ابری توصیف کرد و گفت: سامانه بارشی سرد از اواسط امشب به استان وارد خواهد شد و کاهش محسوس دما و بارش باران را خواهیم داشت.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، احمد اسدی در گفت‌وگویی درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران در روزهای آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه تا روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه عمدتا ابری تا نیمه ابری همراه با بارندگی است.

    وی افزود: بر این اساس، آسمان استان برای امروز، صاف تا نیمه ابری است و از اواسط امشب نیز به تدریج با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات غربی با بارش پراکنده برف و باران همراه است.

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان فردا یکشنبه دوازدهم دی‌ماه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما اعلام کرد و گفت: از اواخر شب، افزایش ابر، وزش باد و بارندگی را خواهیم داشت.

    اسدی ادامه داد: آسمان استان برای روز دوشنبه، ابری همراه با کاهش دما است و وزش باد نسبتا شدید و بارش باران و در ارتفاعات برف دور از انتظار نیست.

    وی بیان کرد: آسمان استان برای روز سه‌شنبه نیز تا قسمتی ابری و همراه با بارش‌های پراکنده است.

    معاون هواشناسی مازندران، گفت: آسمان استان برای روز چهارشنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود که از بعدازظهر و شب شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف خواهیم بود.

    اسدی اعلام کرد: آسمان استان برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

    برچسب ها :