پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23363
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ دی, ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران در رامسر:

    رویش‌های سلیمانی امروز حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

    رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران در رامسر گفت:رویش‌ های سلیمانی امروز حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

    به گزارش رامسرنوین ، موسی حسین نژاد در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهرستان رامسر اظهار کرد: بانیان بزرگداشت حماسه ‌هایی همچون ۹ دی رویشهای سلیمانی هستند و در نبود سلیمانی مرد میدان عمل انقلابی شدند.

    وی افزود: رویش های سلیمانی امروز حافظان ارمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

    رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران بیان کرد: انقلاب ما در عصر حاضر انقلابی بی نظیر است و اگر بخواهیم آن را با انقلاب های جهان مقایسه کنیم تنها انقلابی است که همچنان بر مبانی ایدئولوژیکی و آرمان‌های انقلابی خود پایبند بوده است.

    وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مبدا بنیادی در حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران شد و اگر میبینیم دشمنان عنادورزی دارند به این دلیل است که ایران اسلامی اگر خود دچار تحول شد به کشورهای دیگر نیز در جهان الگو داد.

    وی با اشاره به صدور تفکر استکبارستیزی انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف تصریح کرد: امروز شاهد تفکر انقلابی و استکبارستیزی در بین جوانان ملت های منطقه هستیم و این الگویی است که انقلاب اسلامی در ادبیات سیاسی جهان حاکم کرد.

    حسین نژاد در ادامه با بیان اینکه تفکر انقلابی به جوانان و ملت های منطقه جرات داد تا در مقابل ارتش های قدرتمند جهان بایستند، اظهار کرد:آمریکایی‌ها که روزی خود را ابرقدرت میدانستند امروز به نه گفتن کشورها در جهان عادت کردند.

    وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا و‌ صبر خانواده شهدا و مردم انقلابی ایران اسلامی حوزه نفوذ و اقتدار ایران در حال گسترش و پیشرفت است و عمق نفوذ ما در عمق جغرافیایی دشمن پیش رفته است.

    رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان مازندران با بیان اینکه رزمندگان ما در میدان های متعدد با جانفاشانی هایشان حرکت دشمن را کند کردند، تاکید کرد: اسراییل باید مراقب باشد تا محاسبات غلط نداشته باشد زیرا یک اشتباه کوچک باعث میشود تا برای همیشه نابود شود.

    وی اظهار کرد: آمریکایی ها برا مشغول کردن کشورهای منطقه به جنگ، گروه های تکفیری را ایجاد کردند تا کشورهای منطقه را دچار هزینه کنند و جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

    وی ادامه داد: داعش نمونه بارز این اقدامات مذبوحانه آمریکایی ها بود اما دیدیم که با میدان داری انقلاب اسلامی و سردار دلها از این تهدید فرصت تبدیل کردند.

    حسین نژاد تصریح کرد: دشمن حقیقت انقلاب اسلامی را فهمیده و برای همین میدان بازی را تغییر داده و از میدان نبرد به فضای رسانه تغییر موضع داده است و از همه و ظرفیت های رسانه بر علیه انقلاب اسلامی بهره میگیرد.

    وی با اشاره به حوادث و توطئه های سران فتنه ۸۸ بیان کرد: فتنه ۸۸ با رمز واهی تقلب در انتخابات کلید خورد و باعث آسیب‌های فراوانی شد اما دیدیم که مردم بصیر ایران اسلامی با حضورشان این فتنه را به گور مذلت کشاندند.

    وی عنوان کرد: در حماسه ۹ دی تابلوی تزویر و دورویی برخی خواص توسط مردم پایین کشیده شد.

    وی در پایان گفت: امروز مسئولان باید بدانند که همه تلاششان برای مردم و حل مشکلات مردم باشد زیرا مردم در انقلاب اسلامی محور و ولی‌نعمت هستند.

    برچسب ها :