لزوم تسریع در واکسیناسیون دز سوم کرونا در مازندران/ فرمانداران پای کار باشند

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، علی شیرازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه براساس مواردی که ریاست جمهور در ستاد ملی کرونا اعلام نمودند، نسخه الکترونیکی براساس تکلیف قانونی باید اجرا شود و استثنائات آن بویژه در جهت تسریع مقابله با بیماری کرونا توسط کمیته ای مشخص و ابلاغ گردد. از اینرو استان ها اختیاری در ارائه خدمات بصورت نسخه فیزیکی ندارند و هرگونه ارائه خدمات درمانی بر اساس قانون؛ بصورت نسخه الکترونیکی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، بیان کرد :دستگاه های خدمات رسان باید نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند تا شاهد افزایش خدمات در این مراکزباشیم.

شیرازی افزود: در مازندران ۸۱ درصد دز اول و ۷۳ درصد دز دوم را تزریق نمودند و باید این رقم به ۸۰ درصد برسد تا ایمنی لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه متخصصین امر در مقوله مقابله با ویروس کرونا همچنان بر پیشگیری اصرار دارند، یادآور شد: این مهم در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی است و باید تا حد امکان برگزاری جلسات اجتماع محور کاهش پیدا کند و در برگزاری کلیه مراسمات ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی با دقت صورت گیرد چراکه پیشگیری ارزان ترین راه آحاد مردم جامعه برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است و با پیشگیری و تزریق دز سوم کرونا از شیوع فاز ششم کرونا در استان جلوگیری بعمل آوریم.

این مسئول با تأکید بر اجرای دستور استاندار در جهت مقابله فراگیر با سویه جدید ویروس کرونا از اعضای ستاد کرونا استان بویژه فرمانداران خواستند تا آخرین لحظه ای که بار امانت مسئولیت را به دوش می کشند در جهت حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی در دریغ ننمایند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به دستور استاندار در جهت تسریع در انجام دز سوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور مقابله با سویه اومیکرون که در استان تاکید کرد.