جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی‌هاست/ خدمت به مردم ویژگی بارز سردار دل‌ها بود

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت‌وگویی ؛ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها وبا اشاره به فرا رسیدن  سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامپی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال دانشمند متفکر علامه مصباح یزدی (ره) و گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی ماه اظهار کرد: تقارن این ایام با حماسه ۹ دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روز‌ها؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

وی بیان کرد: نهم دی ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط کشور به پا خواسته و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ایام شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش ، تصریح کرد: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) وگفتمان انقلاب اسلامی بود.

این مسئول بیان کرد: امروز علیرغم وجود برخی مشکلات و معضلات، جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود.

شکریان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سراپا در خدمت خداوند و مردم بود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا خود را وقف خداوند متعال کرده بود و در مسیری زهرایی قدم برداشت و ذوب در ولایت بود.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ماست که از مسیر و سیره مرد میدان‌های مجاهدت، درس بگیریم و با ولایتمداری و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم قرار گرفته‌ایم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امری ضروری است.

این مسئول ادامه داد: راز ماندگاری و جاودانگی سردار سلیمانی در جهان اسلام ایمان و باورهای توحیدی و عمل صالح بود و این موضوع محدود به یک فعل خاص نیست.

شکریان خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار دارند و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

وی گفت: شهید سلیمانی  برای خدمت به خلق خدا و دفاع از کرامت همه انسانها با خلوص نیت وارد عرصه شد.