قصد دشمنان در فتنه ۸۸ تشویش اذهان عمومی و منحرف کردن ذهن مردم بود

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ محمدرضا خمسیه در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ دی و سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه از فرصت های پیش روی و ظرفیت های زمانی جهت پاسداشت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود گفت: در فتنه ۸۸ خیلی ها تلاش داشتند با سردمداری استکبار جهانی با تشویش اذهان عمومی مردم را منحرف کنند که بخاطر دیانت و اعتقادات عمیق و روحیه ولایتمداری در مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه با آتش زدن پرچم امام حسین ماهیت فتنه گران مشخص شد که مردم بصورت خودجوش به میدان آمدند تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه بخاطر اعتقاد راسخ به مکتب اهل بیت و سید الشهدا با رهبری حضرت امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای بیش از چهار دهه پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادند.

وی افزود: این مسیر با وعده الهی محقق خواهد شد و با توجه به شرایط مناسب تجمع ۹ دی با غبار روبی از گلزار شهدای بهشت زینبیه آغاز و بصورت خودرویی به سمت مصلی جواد الائمه و در جوار دو شهید گمنام برگزار می شود.

وی گفت: مراسم شب ۸ دی و یادبود شهدای غواص و شهدای دی ماه با حضور سردار ییلاقی در مسجد پیامبر اعظم بازار رامسر برگزار می شود.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی غروب یکشنبه ۱۲ دی ماه در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر برگزار می شود.

سرهنگ خمسیه گفت: شش شهید گمنام در استان مازندران تشییع میشوند که آغاز آن از شهرستان رامسر بوده و ۹ صبح ۱۱ دی از میدان امام، شهدای گمنام مستقر میشوند و به سمت تنکابن و دیگر شهرها بدرقه خواهند شد.

وی افزود: در ایام فاطمیه با استفاده از ظرفیت هایی که در سطح شهرستان و مساجد و هیئت های عزاداری وجود دارد مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه بسیج سازندگی در قالب نذر سردار، اعزام گروه های جهادی، ویزیت رایگان و پویش کمک مومنانه برگزار می شود.